Niet zwanger maar ook niet ongesteld.

Ik heb gisterenavond ook huisartsenpost gebeld. Als ik de dingen voel die ik nu voel hoef ik me geen zorgen te maken. Ik moet morgenvroeg nog een x de test doen. Als dat ook negatief is dan moet ik de huisarts bellen, die kunmen dan bloed prikken. 
Het kan voorkomen dat je soms bloed kan verliezen tijdens een zwangerschap. 
 
Helaas ben ik sinds gisteren gaan vloeien. En flink ook. Ik had maandag officieel ongesteld moeten worden. Maar was overtijd. Woensdag nog steeds niks dus een test gedaan waarop stond 'niet zwanger'. Nu ben ik sinds gisterenavond gaan vloeien.
 
Balen zeg!
Ik had vanochtend 6 dagen na nod een negatieve test. Dus ondanks dat menstruatie uitblijft toch echt niet zwanger denk ik
 
Ik ben eind maart gestopt met de pil, mijn onttrekkingsbloeding gehad en vervolgens na een cyclus van 30 dagen ongesteld geworden. Ik blij want dacht dat gaat goed na de pil meteen na 30 dagen ongesteld. Maar het was meteen de laatste keer.. tot op heden nog geen ongesteldheid en ook geen tekenen dat die eraan komt. In totaal heb ik 4 testen gedaan. Eentje na 3, 8 en 19 dagen en nog eentje daarna weet niet precies op welke dag. Nu 54 dagen overtijd en 2 menstruatie overgeslagen. Nummer 3 komt eraan maar verwacht niks.. Ik heb vorige week bloed laten prikken voor de zekerheid en krijg daar een dezer dagen de uitslag van. Maar omdat ik nog maar zo kort gestopt ben met de pil ga ik er vanuit dat alles goed is maar dat mijn lichaam gewoon zwaar moet ontpillen. Kan zeker een jaar duren voor je lichaam zelf weer alles op de juiste manier oppakt. We gaan het zien.. Afwachten dus maar 
 
Terug
Bovenaan