Niet zwanger maar ook niet ongesteld.

@gebruiker.... ja doen we ! 
 
@StephW ik had een test waarvan op internet stond dat die erg gevoelig was dus geen idee? die test kon je ook 6 dagen voor NOD gebruiken. weet niet of er testen zijn die gevoeliger zijn 
 
Hoi hoi.
Ik had dat ook. Afgelopen vrijdag nod maar geen menstrustie, wel lichte menstruatiepijn. Uiteindelijk zondag lichte bloeding maar maandag avond zette het lichtjes door. Deze menstruatie is lichter maar gaat langer duren. Elke menstruatie is anders natuurlijk 
Kan  bij jou anders zijn. Kan zijn dat je een late eisprong heb gehad en een latere innesteling.
 
Groetjes 
 
Hoi. Ik ben nu 2 dagen overtijd. En ook al 2 negatieve testen verder.
Ik heb al twee kinderen die kort op elkaar zitten en was sinds augustus 2015 niet meer ongesteld geweest en nu net 1 x gehad. Zou natuurlijk goed kunnen dat mijn menstruatie na zo'n lange tijd nu niet gelijk meer heel regelmatig is...
Ik ben alleen zo misselijk ... 
Gek genoeg kan ik me amper herinneren hoe ik me voelde bij menstruatie eerder. 
Wachten dus en wellicht volgende week nog een keer testen  
 
 
En stel het zet toch door tot een menstruatie. Moet ik dan opnieuw beginnen op de dag wanneer het echt doorzet of aanhouden zoals ik altijd ben? Dus ik had dan 9 juli ongesteld moeten worden en ik ben het vandaag(waar ik nu toch bang voor ben) moet ik dan toch die 9 juli aanhouden of de datum van vandaag?
 
Ik ben net naar de wc geweest en hoewel ik het niet in mn urine zie, maar wel op het toiletpapier. Zou dit dan toch de menstruatie zijn? Of zou dit dan die innesteling zijn? Ik heb nu even geen idee. Ben erg onzeker, zeker omdat we er nu bezig zijn en dit de eerste x is dat we zwanger willen worden. Ben namelijk al heel mijn leven met regelmaat ongesteld. Dus vandaar dat ik nu iets onzeker ben daarover.
 
Oh ik snap al jullie onzekerheid! Word er zelf ook helemaal gek van!
 
begin 2017 gestopt met de pil! Vanaf dat moment een regelmatige cyclus tot april! Laatste keer ongesteld geworden en nu al 12 weken niet!
vorig week bij de dokter geweest & die heeft me doorverwezen om bloed te laten prikken! Vandaag uitslag gehad & al mijn waardes waren goed! Lab vraagt mij alleen om toch nog even een zwangerschapstest te doen, maar dan met ochtendurine voor de zekerheid!
al meerdere keren gedaan, maar elke keer negatief! Als hij nu weer negatief is dan nog paar weken wachten en anders verdere onderzoeken! Andere die hier ook mee bekend zijn? Word gek van die onzekerheid!
 
Meiden, ik heb dit ook gehad. Heb toen alle testen een weekje aan de kant gegooid, me rustig gehouden en die week erop getest. En nu heb ik een prachtige dochter. Dus probeer te relaxen, waarheid komt vanzelf boven. Succes!!! 
 
Terug
Bovenaan