Nietgeslaagd voor gehoortest

Onze Bregje heeft gisteren de gehoortest gehad en is niet geslaagd. Links reageerde wel, rechts niet. Nu valt ons de laatste week ook wel op dat ze nauwelijks reageert op geluid, alleen op zeer hard geluid. Op gewoon spreken reageert ze niet.
Reageren de babies van jullie al wel op aanspreken????
Volgende week moeten we terugkomen voor nogmaals een test. Ben benieuwd en maak me toch wel zorgen.
Nienke

Nou ik zou dan ook heel erg bezorgd zijn.
Bij Rebecca hebben ze het vorige week gedaan, en dan een uitgebreidere test ivm dat ze al ouder was dan 2 weken, en grote kans dat ze die nu ook bij Bregje willen doen, die moest nauwkeuriger zijn werd ons verteld.
Wij merkten dat Rebecca al heel snel aan het zoeken was waar het geluid vandaan kwam als je bijv achter haar stond en wat zei.

Ik wens je iig veel succes toe!!!!

Groetjes Pauline

Onze kleine reageert ook sterk op geluid. Duidelijk te merken dat hij niks aan zijn oren mankeerd. Goed dat ze het even beter gaan onderzoeken, beter duidelijkheid dan onzekerheid.

Veel succes, ik zou me ook zorgen maken.

Onze kleine reageert ook sterk op geluid. Duidelijk te merken dat hij niks aan zijn oren mankeerd. Goed dat ze het even beter gaan onderzoeken, beter duidelijkheid dan onzekerheid.

Veel succes, ik zou me ook zorgen maken.

Bij onze Oliver was het al snel twee keer voldoende, hij reageert ook prima op geluid, al reageert volgens mij het ene kindje meer visueel en de andere meer op geluid... Wat zei de persoon die de test deed? Moest je je zorgen gaan maken?

Succes, Linda

Bij onze Oliver was het al snel twee keer voldoende, hij reageert ook prima op geluid, al reageert volgens mij het ene kindje meer visueel en de andere meer op geluid... Wat zei de persoon die de test deed? Moest je je zorgen gaan maken?

Succes, Linda

Ow ja ik zou me dan ook wel wat zorgen maken.
Andries reageerd enorm op geluid.
Mijn schoonmoeder gaf hem vanavond de fles, ik kom binnen en begin te praten. Meneer stopte onmiddelijk met drinken en draaide naar mijn kant.
Hopelijk brengt de tweede test meer duidelijkheid.

Ow ja ik zou me dan ook wel wat zorgen maken.
Andries reageerd enorm op geluid.
Mijn schoonmoeder gaf hem vanavond de fles, ik kom binnen en begin te praten. Meneer stopte onmiddelijk met drinken en draaide naar mijn kant.
Hopelijk brengt de tweede test meer duidelijkheid.

Terug
Bovenaan