Nietgeslaagd voor gehoortest

Natuurlijk maak je je zorgen. En je zit nu niet te wachten op verhalen van kindjes waar de gehoortest wel goed was, dat is begrijpelijk. En als ervaren moeder heb je dus ook al in de gaten dat ze minder reageert als je andere kinderen, dus helemaal terecht dat je je dan zorgen maakt.

Hopelijk is de test volgende week wel goed!!! Ik ga voor je duimen!!!

ik zou de kleine een dag ervoor niet in bad doen wij doen (kraamverzorgende) de kids ook nooit in bad als we weten dat ze komen van de hoorscreening..
ik maak vaak zat mee dat de kindjes niet in 1 keer slagen......

succes met je meisje

ik zou de kleine een dag ervoor niet in bad doen wij doen (kraamverzorgende) de kids ook nooit in bad als we weten dat ze komen van de hoorscreening..

succes met je meisje

succes met je meisje

succes met je meisje

Marjolein hoorde volgens ons wel goed maar had ook tot 2 keer toe geen goede gehoortest. Daarna kreeg ze een andere test waarbij ze een soort koptelefoontje opgeplakt krijgen en sensortjes.
Dan kunnen ze meten of de geluidjes aankomen in de hersenstam. Toen was de test pas ok. (mag 10 min duren die test). ik maakte me wel iets zorgen omdat mijn schoonvader ook slecht hoort, deels vanaf zijn geboorte. (een oor).
verder zit in onze familie een vrij kronkelige gehoorgang, dus waarschijnlijk kaatsten die dopjes-test de geluidjes daarom niet goed genoeg terug.
Wie weet was het oortje gewoon vies of verstopt of een andere vorm gehoorgang..
Ik hoop dat het goed komt. Dit wil je toch ook niet.
En anders ben je er gelukkig vroeg bij. Is wel heel belangrijk voor de spraakontwikkeling. Sterkte, en laat je het nog weten?

Terug
Bovenaan