Nietgeslaagd voor gehoortest

heey nienke,

wat een vervelend bericht voor jullie! Ik hoop dat de volgende tests meer duidelijkheid geven en ik duim voor jullie dat het allemaal meevalt!!

liefsss

heey nienke,

wat een vervelend bericht voor jullie! Ik hoop dat de volgende tests meer duidelijkheid geven en ik duim voor jullie dat het allemaal meevalt!!

liefsss

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Zou ik ook hebben... Ik hoop dat de volgende test meer duidelijkheid geeft. Ben ook benieuwd wat de persoon zei die de test deed. Ik hoor wel vaker dat dat gebeurd en er achteraf niets mis met het gehoor is. Ik hoop voor jullie ook!

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Zou ik ook hebben... Ik hoop dat de volgende test meer duidelijkheid geeft. Ben ook benieuwd wat de persoon zei die de test deed. Ik hoor wel vaker dat dat gebeurd en er achteraf niets mis met het gehoor is. Ik hoop voor jullie ook!

Hoi dames,

Bedankt voor de reacties. Helaas hoor ik van iedereen dat de andere babies goed op geluid reageren (heel mooi natuurlijk, maar niet zo leuk voor Bregje). Omdat ze onze 3e is, valt het ons duidelijk op dat ze minder reageert. Ik heb in de oren laten kijken en die zien er goed uit, geen oorsmeer of ontsteking. Volgende week maar afwachten.

hoi ik ben van het april forum maar op 30-maart bevallen van mijn derde zoon tijn ook hij was de eerste keer met zijn linker oor niet geslaagd voor de gehoortest ze zei me niet te druk te maken vaak zit er in het begin nog huidsmeer in of schilfertjes afgelopen vrijdag zijn z gewwest voor herhaling en is hij wel geslaagd wel werd ons gezegd hem die dag en ervoor niet in bad te doen omdart water in de oren ook een negatieve test kan doen ook ik dacht dat hij niet veel opgeluid reageerde maar dat was ook per kind verschillen

ik hoop voor jou op een goed resultaat veel succes

hoi ik ben van het april forum maar op 30-maart bevallen van mijn derde zoon tijn ook hij was de eerste keer met zijn linker oor niet geslaagd voor de gehoortest ze zei me niet te druk te maken vaak zit er in het begin nog huidsmeer in of schilfertjes afgelopen vrijdag zijn z gewwest voor herhaling en is hij wel geslaagd wel werd ons gezegd hem die dag en ervoor niet in bad te doen omdart water in de oren ook een negatieve test kan doen ook ik dacht dat hij niet veel opgeluid reageerde maar dat was ook per kind verschillen

ik hoop voor jou op een goed resultaat veel succes

Ow dat is niet leuk!!
Alowel ons yarah (3jr) toen ook eerste x gezakt was voor de test aan 1 oor en volgende test was goed! Heb soms wel idee dat ze minder hoort als normaal kind... ook veel last van oorontstekingen enz. (weet niet of dat wat inverband is)

Maar onze dani (12 dgn) nu had met de test allebei goed en schrikt snel van geluiden en volgt zn oogjes al naar mijn stem... deedt yarah niet zo snel!

Hopen dat volgende week alles goed is met de test succes!!

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan