nieuw april forum

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

toevallig zag ik net dat er een forum is aangemaakt voor als je in april uitgerekend bent.
Dus ik dacht: hé leuk! Klik ik die dus aan: helemaal blanco!
Hebben jullie dat ook?

Liefs,

het zal eens niet zo zijn. Forum is dus weer niet goed aangemaakt. Dat gebeurt volgens mij iedere keer als er een nieuw forum wordt aangemaakt. Er is dan altijd wel wat mis.

Miep

Ja, ik behoor ook tot de april 2007 moeders, heb 2 dagen geleden een Clearblue test gedaan en verbouwereerd geconstateerd dat ik pril (5 weken) zwanger ben.
Ik ben weer direkt na het stoppen met de pil zwanger geraakt, net als bij mijn 2-jarig zoontje Luca.

Ik hoop dat er zich snel nieuwe april 2007 moeders gaan aanmelden en het een gezellig clubje wordt.

hoi hoi allemaal proficiat,ik ben ook een april moeder ik heb afgelopen vrijdag 2 testen gedaan et was zeer duidelijk!!!

geniet ervan iedereen
groetjes

quote: durske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 07:23:59'));

Idd het forum werkt niet. Van de week kon ik er zo op maar plaatsen van een bericht werkt niet. Jammer dan.

Ik ben volgens mij tussen 20 en 27 april uitgerekent. Volgens de artsen op 16 april vanwege de gekke telling die zij hanteren. Ik geniet er wel van maar merk er nog niet zoveel van. Heb nu al wel zin in de groeiende buik en de echo. Die is over een week of 6. Moet ik nog een afspraak voor maken.

daar zie ik echt naar uit.

Allemaal veel succes met de 9 maanden!!!

hier nog een april moeder,

Ik dacht zonet dus ook even een berichtje te plaatsen, maar het plaatsen lukte idd niet. Hoop dat het snel kan, want is leuk om ervaringen met elkaar te delen.
Ik heb afgelopen donderdag een test gedaan: positief. ben ongeveer   5weken zwanger,  17 april uitgerekend denk ik, heb mijn onregelmatige menstruatie niet goed bijgehouden de laatste keer...... termijnecho maar afwachten. ik ben de hele middag al aan het bellen voor een afspraak: antwoordapp, behoorlijk irritant!!!! Ik ben zo benieuwd!

Hoop tot gauw op het april 2007 moeder forum!!!!!!!!!!

groetjes  AV

Hallo!

Ik kan het eigenlijk nog niet geloven. Maar ik heb gisteren een test gedaan en die was positief! Aangezien ik een cyclus had van 5 weken, ben ik nu dus waarschijnlijk 5 weken zwanger. 10 juli was mijn laatste menstruatie en volgens zo'n uitrekenmachine ben ik dan 16 april ergens uitgerekend. Maar nogmaals het klinkt allemaal nog zo onwerkelijk, net alsof het over iemand anders gaat!

Nog een april mama in spé, volgens de tabellen uitgerekend op 14 april maar ik denk zelf de 17de. Ik heb al een dochterje van 2. Gezellig zo'n forum die van april zal het wel spoedig gaan doen!

Terug
Bovenaan