nieuw april forum

Ik heb vandaag nog eens getest of het april forum 't al doet, maar niks hoor!! Ik heb vorige week een mailtje gestuurd of ze er wat aan doen, maar het werkt nog steeds niet! Weet iemand misschien of ze een webmaster adres hebben hier? Ik vind het heel jammer dat het nog steeds niet werkt!

Vind het wel heel spannend om voor de allereerste keer een berichtje te plaatsen maar ik vind het zó leuk om te melden dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. Ik ben uitgerekend half april 2007 en ben 36 jaar. Zijn er nog meer wat oudere 'mama's' op het forum?

Hallo allemaal! Hier ook een april mama!   Ik ben 9 april uitgerekend,12 september voor de eerste keer naar de verloskundige! Ben helemaal in de wolken en het word mijn eerste kindje.Groetjes van Cynthia.

Hoi Meiden,

En nog een april moeder! Ik ben nu negen weken zwanger van ons eerste kindje, maar dit kan nog bijgesteld worden naar een weekje terug! (tot nu toe ben ik uitgeteld op 12 april) Ik ben met 8 weken al bij de verloskundige geweest en heb mijn eerste echo al gehad! We hebben het hartje al gehoord echt geweldig! Als ik niet zo misselijk was en moe dan had ik het nu echt  pas geloofd! Het is echt ongeloofelijk geweldig! Mijn kleine droppie! 28 september moet ik weer terugkomen bij de verloskundige en krijg ik weer een echo om de tijdsbepaling te doen! Echt supermooi, ik kijk er nu alweer naar uit!

Iedereen heel veel succes en geluk toegewenst  en geniet ze!
(als de zwangerschapskwaaltjes dat toe laten!)

Tot op het april forum!

groetjes deb

Hoi Penan, en andere aprilmoeders,

Ik ben een aanstaande moeder van 35 en wordt net voor/op of na mijn 36 ste moeder.
Ben eind april uitgerekend maar ben zelf jarig op 30 april dus dat wordt nog spannend.

Helaas doet het aprilforum het hier nog steeds niet maar er is ondertussen een forum op msn gestart
http://groups.msn.com/April2007moeders
Wellicht leuk om je daar bij aan te sluiten??

Ik zie jullie daar!!
Succes met de zwangerschappen iedereen

Groetjes,

Simone uit Eindhoven

Terug
Bovenaan