nieuw bij zwanger zijn en een april moeder

Gefeliciteerd!!! Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben en ben jaja ook uitgerekend op 9 april!!!
Het is voor ons de 2e!. 30 aug wordt onze zoon 1 (yep hij is van 2005). Lekker   snel na elkaar.

Su6 met jullie zwangerschappen

groetjes lilian

ik had de eerste weken ook buikkrampen en schrok daar ook van maar alles is ok.
ik heb het nu vooral als ik veel heb gestaan of veel beweeg dus ik doe het lekker rustig aan .

groetjes,
marike ongeveer 12/13 weken zwanger van 2e

Allemaal gefeliciteerd!
Ben ook van de 2e zwanger en 31 maart/ 1 april uitgerekend. Mijn dochterje was echter 2 weken te laat, dus ga uit van april kindje.
Heb ook veel last van buikpijn, maar heb ook veel last van toiletproblemen!
Dit weekend is de misselijkheid (met vlagen) op komen zetten en is de buikpijn wel wat afgenomen. De misselijkheid is wel en niet fijn. Natuurlijk is het niet prettig als je je niet helemaal lekker voelt, maar het geeft wel aan dat ik toch echt zwanger ben!

hoiii

Ik herken het wel ik heb daar ook erg last van gehad in het begin en nog van veel meer kwaaltjes het is niet schadelijk.

groetjes Lindy   27 weken + 3 dagen zwanger van 1ste kindje  

haha grappig al die vrouwen die in april zijn uitgerekend. Gefeliciteerd! Ik doe zelf ook mee, maar dan net iets eerder, 27 maart ben ik uitgerekend dus 7 weken en 1 dag zwanger. Voor ons word dit het derde kindje. Ook ik heb erg veel last van buikpijn, kan me het niet herinneren van de andere keren. Ben bij de dokter geweest en volgens hem moet ik even een time-out nemen. Als je gevoel zegt dat het niet helemaal klopt neem dan even contact op met de huisarts of verloskundige en anders zit het wel snor!
Veel succes allemaal met jullie zwangerschappen!

Hallo,

Wat herkenbaar allemaal. Ik ben 11 april uitgeteld.  Ik heb ook erg veel last van buikkrampen, pijn in mijn borsten, veel naar de wc!!

Wat ik nog wilde vragen: Wanneer vertellen jullie het in je omgeving. Ik kan zelf niet wachten om  het mijn ouders te vertellen. Mijn vriend wil dat ik nog even wacht...

Ben nu dus bijna 6 weken zwanger

Wat is jullie mening

hey sjtumpke

bij de eerste hebben we het met 4wkn al verteld!!
nu ben ik bijna 7wkn zwanger van de tweede en hou mijn mond stijf dicht!!
ik werd gek van al het boemoeien met wat wel en wat niet mag!!!
na de eerste echo gaan we het vertellen vroeg zat dan kan ik nog 6mnd dat bemoei aanhoren!!          

groetjes

Hoi,

Ik hoop mijn 2e wondertje half april te mogen krijgen. Nu 5 weken zwanger en inderdaad al een week of 2 krampen, dit hoort erbij hoor het mag alleen niet te ernstig worden en er mag geen bloedverlies bij komen. Heerlijk een voorjaarskindje dan kun je er hoog zomer al een beetje op uit en lekker buiten zijn. De zon en de lange lichte dagen maken de doorbroken nachten een beetje goed. Mijn 1e dochtertje is wat ze noemen een huilbaby geweest het 1e half jaar heeft ze enorm veel gehuild (12-18 uur per dag) daar zie ik wel een beetje tegen op. Ik ben toch minder onbevangen nu van de 2, enerzijds weet je wat er komen gaat en anderzijds maak ik me daarom juist een beetje zorgen. ik heb overigens een prima bevalling gehad, lekker thuis! We zien het allemaal el eerst maar genieten van het geweldige nieuws

Terug
Bovenaan