nieuw bij zwanger zijn en een april moeder

Hoi,
ik zit in de vijfde week (1e kindje) en heb ook last van krampen en pijn in mijn buik.
Maakte me ook wel een beetje ongerust, maar als ik dit allemaal zo lees
hoort het er bij.. Pijnlijke borsten...jep ook aanwezig ha ha.
Ik moet 23 aug voor de eerste keer naar de Verloskundige, heel spannend !!
Kan niet wachten....

Liefs Simone

hallo
ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben kei leuk het eerst kindje joepie!!!

ik ben ook in april uitgerekend super voor de zomer echt fijn,
we zijn alletwee helemaal blij, iedereen gefeliciteerd en geniet ervan
groetjes

Hallo Allemaal,

Ik ben Corin, net sinds 21 juli zwanger, volgens de arts gerekent van 10 juli.   Best spannend allemaal. Het kwam totaal onverwacht maar we zijn er hartstikke blij mee. Nu nog wel even afwachten hoe het allemaal gaat verlopen. Ik heb helemaal nergens last van, geen kramp, geen misselijkheid en dat soort dingen alleen een beetje moe. Ik heb dus niet te klagen. Heerlijk. Toch is dat ook wel apart. Ik had echt verwacht dat je er meer zvan zou voelen.

Alle net zwangeren en iedereen gefeliciteerd en succes met alles.

Groetjes Corin

Hallo zwangeren!!!

Wat ben ik blij dat ik dit allemaal lees. Ik ben 19 April uitgereken (nog een lange tijd voor de boeg) maar ik hen wat vervelende pijntjes in mij buik. Helemaal niet extreem, maar was wel wat ongerust. Ben al moeder van een dochter van 2,5. Maar ik kan me dat allemaal niet meer herinderen of ik daar last van had. Heb aan het begin van het jaar 2 keer een miskraam gehad en ben nu dus erg bang voor weer een. Bij die miskramen was het anders, felle pijnen en hevige krampen met veel bloedverlies. Nu niet, nu heb ik het net als jullie   (ongeveer) en dat hoord er dus bij. Ik ben een stuk opgeluchter...
Iedeaal zo`n forum... help mij wel!!

P.s. Allemaal gefeliciteerd!!!!

Terug
Bovenaan