Hallo allemaal,
ik wilde graag jullie ervaringen weten over het volgende;
vorige week ben ik bij het CB geweest. Mijn dochter is nu 6 maand (7,5 kg en 66,5 cm) en mag over op fruit en groente. Ik heb haar af en toe al wat fruit en groente aangeboden, maar niet structureel. Ze krijgt nog 5 flessen en dat was eigenlijk niet goed meer. Het liefst zo snel mogelijk naar 3/4 flessen. Hoe moet ik dat dan doen? Dat wordt dan verder niet gezegd.
Dit is haar eetschema sinds deze week;
6.30 uur fles 180 cc, 6 schep en 2 eetl. rijstebloem
+/- 10 uur half potje fruit (4 maand)
11.30 uur fles 180 cc
15.30 uur fles 180 cc
17.30 uur half potje groente (4 maand)
19.00 uur fles 180 cc
22.30 uur fles 180 cc, 6 schep en 2 eetl. rijstebloem.
Ik ben nu wel aan het schuiven en uitproberen, maar weet niet of ik het goed aanpak. Die onzekerheid vind ik absoluut niet fijn! Ik hou van duidelijkheid, haha!
Hebben jullie ook tips?
Groetjes van een onzekere mama
ik wilde graag jullie ervaringen weten over het volgende;
vorige week ben ik bij het CB geweest. Mijn dochter is nu 6 maand (7,5 kg en 66,5 cm) en mag over op fruit en groente. Ik heb haar af en toe al wat fruit en groente aangeboden, maar niet structureel. Ze krijgt nog 5 flessen en dat was eigenlijk niet goed meer. Het liefst zo snel mogelijk naar 3/4 flessen. Hoe moet ik dat dan doen? Dat wordt dan verder niet gezegd.
Dit is haar eetschema sinds deze week;
6.30 uur fles 180 cc, 6 schep en 2 eetl. rijstebloem
+/- 10 uur half potje fruit (4 maand)
11.30 uur fles 180 cc
15.30 uur fles 180 cc
17.30 uur half potje groente (4 maand)
19.00 uur fles 180 cc
22.30 uur fles 180 cc, 6 schep en 2 eetl. rijstebloem.
Ik ben nu wel aan het schuiven en uitproberen, maar weet niet of ik het goed aanpak. Die onzekerheid vind ik absoluut niet fijn! Ik hou van duidelijkheid, haha!
Hebben jullie ook tips?
Groetjes van een onzekere mama