wat mij vooral onzeker maakt is dat ieder bureau weer wat anders zegt en zelfs verschillen op hetzelfde bureau!
Zoë der schema ziet er als volgt uit.
7.30 fles 180 cc 6 scheppen.
10.00 een brood korstje of een stukje soepstengel
dan andehalf uur naar bed
12.00 uur een bord pap 6 maanden130 cc 7 eetlepels pap.
14.00. kwarkelino of fruithapje 6 maanden
anderhalf uur naar bed
17.30 potje 6 maanden
20.00 fles 180 cc 6 scheppen.
mijn man en ik hebben allebei last van overgewicht en kijken dus heel goed uit bij haar.
het cb zei dat ze nog meer mocht hebben maar ze doet het uitstekend ik vind het dus ook goed zo.
ik heb het slapen er bij gezet omdat zoë zeer slecht sliep s'nachts volgens het cb had ze geen goed dag/ nacht ritme.
dit werkt perfect en slaapt zelfs weer door.
heerlijk!!!
ik kijk het zelf een beetje aan wil niet de hele dag met eten bezig zijn en al zeker geen drama erover maken
ik geloof dat een kind een natuurlijke stop heeft en geeft ook aan wanneer ze honger hebben.
al moet ik bekennen dat ik af en toe wens kon je maar praten.
Zoë der schema ziet er als volgt uit.
7.30 fles 180 cc 6 scheppen.
10.00 een brood korstje of een stukje soepstengel
dan andehalf uur naar bed
12.00 uur een bord pap 6 maanden130 cc 7 eetlepels pap.
14.00. kwarkelino of fruithapje 6 maanden
anderhalf uur naar bed
17.30 potje 6 maanden
20.00 fles 180 cc 6 scheppen.
mijn man en ik hebben allebei last van overgewicht en kijken dus heel goed uit bij haar.
het cb zei dat ze nog meer mocht hebben maar ze doet het uitstekend ik vind het dus ook goed zo.
ik heb het slapen er bij gezet omdat zoë zeer slecht sliep s'nachts volgens het cb had ze geen goed dag/ nacht ritme.
dit werkt perfect en slaapt zelfs weer door.
heerlijk!!!
ik kijk het zelf een beetje aan wil niet de hele dag met eten bezig zijn en al zeker geen drama erover maken
ik geloof dat een kind een natuurlijke stop heeft en geeft ook aan wanneer ze honger hebben.
al moet ik bekennen dat ik af en toe wens kon je maar praten.