nieuw en zwanger willen worden

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben maureen uit alkmaar en mijn vriend en ik willen erg graag zwanger worden.
Vanaf vandaag zit ik op het forum en ben gestopt met de pil.
Ik hoop op dit forum leuke berichtjes te krijgen en dingen uitwisselen.
Het word dan ons eerste kindje dus alles is nieuw voor ons.

Groetjes maureen

Welkom op het forum!!!!
ik vind het hier ook leuk!!!!
En je kunt lekker over dingen kletsen wat je met anderen waatrschijnlijk niet zo snel doet...
Spannend eerste kindje. Ik zit nu in mijn tweede ronde ook voor eerste kindje... Dus ook allemaal heel spannedn en af en toe heel ongeduldig!! haha

groetjes, Marieke

Hoi hoi,
Spannend he dat je die stap hebt gemaakt. Ik zit nu ook pas in mijn eerste ronde.
Ik hoop dat het allemaal snel zal gaan.
Groetjes,
Antoinette

hallo,

ik ben in september gestopt met de pil, wij gaan ook voor ons eerste kindje. maar mijn cyclus is heel onregelmatig, dus dat maakt het voor mij heel onzeker. 4 april gaan wij naar de fertiliteitsarts om PCO uit te sluiten.

het is leuk om hier verschillende verhalen te lezen, en zo kun je dingen kwijt die je anders niet kwijt kunt.

Hallo allemaal,
Ben ook nieuw hier, ben 26 jaar en heb al 10 jaar een relatie met mijn vriend, we wonen al 4 jaar samen en hebben nu alles op orde zodat we nu eindelijk voor een kind willen gaan!! Ben erg benieuwd hoe lang het zal duren voordat het lukt. Vind het ook erg leuk om jullie verhalen allemaal te lezen. Gaan deze maand voor de eerste ronde, weet alleen nog niet hoe lang mijn cyclus is, ben al lang aan de pil en weet dus niet meer wat mijn cyclus daarvoor was.
Groetjes

hallo iedereen,

Ja het is inderdaad allemaal heel erg spannend zeker als het de eerste keer is.
Je kunt je nog helemaal niet voorstellen wat het allemaal inhoud.
Maar volgens mij is het iedere keer weer spannend.
vind het heel leuk dat dit forum er is , kun je je verhalen delen met anderen en elkaar bijvoorbeeld tips geven of vertellen hoe het vordert.

nou meiden blijven reageren hoor op dit forum!!!!

Groetjes

Hoi Allemaal!

Welkom op dit forum! Ik zit hier al eventjes, maar ik wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. Dus is het ook allemaal nieuw. Ik vind het heel leuk om hier al de ervaringen van anderen te lezen. Vooral omdat ik geen idee heb hoe sommige dingen gaan.
Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn!

Groetjes Mariska

Hi Lady's,

Ook ik ben nieuw, en ook wij proberen zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik heb al veel gelezen op het forum, maar dit is de eerste keer dat ik deelneem aan het forum.

Ik 5 feb mijn eerste dag gehad van mijn laatste menstruatie. Dus ik zou vandaag in principe ongi moeten worden, maar de rode duivels laten zich nog niet zien. Ik zit erg in de zenuwen. Ook heb ik kwaaltjes, o.a. kleine bloeding gehad rond de innesteldag, beetje misselijk, dizzie,  pijn in de onderbuik  en veel plassen, en sinds een paar dagen ook pijnlijke borsten.

Ik dacht mijn eitje te voelen, en dus hebben we meteen geklust. En nu zit ik hier op en top in de zenuwen.  Ik wil nog even wachten met testen ivm een teleurstelling. Ik ga donderdag testen, spannend.

Wie van jullie meiden zit nu ook op hete kolen???? Wachten duurt zo lang.......!!!

Greetzzz... Esseltje

Terug
Bovenaan