nieuw en zwanger willen worden

ook ik zit op hete kolen.. Ik ben nu 2 dagen overtijd.. had eigenlijk 3 maart mijnd NOD maar voelde mijn ei een dag eerder als normaal.. ik ga vrijdag testen 2 maart getest maar negatief.. geen klachten alleen heb ik het idee dat me buik dikker is.. maar volgens mij kan dat nog niet (je darmen kunnen wel opzetten door het hcg hormoon..

xxx mamoetje

Welkom op dit forum,
Hartstikke spannend en natuurlijk hoop je dat je zo snel mogelijk zwanger wordt, wie niet? Nou heel veel plezier hier.

Liefs Esther

Ja het is erg spannend als je op hete kolen zit. Ik heb nog niet getest, bang dat mijn cyclus langer is dan 28 dagen. Dus ik wacht netjes tot donderdag. Ik ga voor je duimen mamoetje...

Dames kunnen jullie ook aan niks anders denken... Ik word helemaal gestoord van mijzelf. Steeds weer naar de zelfde sites om te kijken of je iets gemist hebt aan info.... en vaak naar de wc om te kijken of er al rode duiveltjes op komst zijn, echt erg....

NOD:

Wachtrij:

Esseltje   04-03-2008 (eerste ronde eerste kindje)
Mamoet

Meiden wie wil er ook in NOD lijst, misschien wel leuk om elkaars tussenstanden bij te houden......????

xxx Esseltje

O wat spannend allemaal.
Ja daarom is dit forum ook zo leuk ja dat je het er met elkaar over kan hebben.
Het lijkt mij ontzettend leuk elkaar op de hoogte houden ja.
Het is allemaal erg spannend, ben vandaag naar de drogist gegaan om folizumzuur te halen.
Dat adviseerde mijn schoonzusje mij.
dus ik dat gehaald en dan krijg je al helemaal kriebels.
OOk steeds naar babyspullen kijken daar ken ik nu ook zo van genieten.
Ken je nagaan hoe het is als ik zwanger ben
Nou meiden allemaal succes en ik duim voor jullie!!!!!

Groetjes

Bij deze voor de NOD lijst,
als het goed is (weet t niet zeker) is mijn NOD op 01-04-08 1e ronde, 1e kindje.

Groetjes poeh

nou meiden, ben vanochtend ongesteld geworden.. maar er isnog helemaal niet bveel.. kijk ff aan hoe het verdergaat en anders toch nog even testen.. (2 vriendinnen 7 maanden lang ongie tijdens zwangerschap) dus test altijd nog voor de zekerheid in mijn menstruatie.. nie om mezelf gek te maken.. maar voor de zekerheid omdat die vriendinnen er pas na 3 á 4 maanden achterkwamen.. en dat wil ik voorkomen..

mijn nieuwe NOD is 09-04-2008 deze maand had ik een cyclus van 34 dagen..

xxx Mamoetje

Hoi allemaal,

Vandaag was de dag van de rode duivels.... Tja jammer, maar ik ga door naar de volgende ronde haha.....

@ lizzy: wat balen zeg dat je cyclus zo onregelmatig is.... heel veel succes en sterkte bij de arts...

Alle andere meiden: GEEN BLOED GEEFT MOED, and don't miss your egg!!! Veel klussen dus!!!!

Ik ga nu mijn nieuwe eitje even zoeken op predictor.nl. En rond die tijd ga ik mijn ovulatie testje proberen....

xxx Esseltje

@ mamoetje: meid jammer dat ook bij jou de rode duivels zijn komen op dagen. Bij mij ook. Bij mij is het ook nog niet veel en ik wacht het gewoon af... hoe mijn ongi verloopt. Maar ik heb gelezen dat je beter niet kunt testen tijdens de ongi....???

Succes en tot horens....

xxx Esseltje

Terug
Bovenaan