nieuw en zwanger willen worden

Lady's een nieuwe aangepaste NOD lijst van ons groepje:

NOD:
Poeh 1e ronde 1e kindje 01-04-08
Mamoetje 2e ronde 1e kindje 09-04-08
Esseltje 2e ronde 1e kindje 09-04-08

Wachtrij:

Niemand staat op dit moment in de wachtrij....!!!!

Groetjes

De NOD's waren niet goed, ook die van jou niet Mamoetje die moeten zijn:

NOD:
Mamoetje 2e ronde 1e kindje 02-04-08
Esseltje 2e ronde 1e kindje 02-04-08

Wachtrij:

Zal ik mij dan ook maar even toevoegen
Esther 10e ronde, 2e kindje, 22 maart nod dag.
tussentijds 2 miskramen gehad.

Succes allemaal dames

Hey Mamaseptember,

Leuk dat je met ons mee wilt kletsen en ook met onze NOD's.... Wel erg voor je, 2 miskramen, jezus... Ik weet niet wat ik daarop moet zeggen, vreselijk!!! Dat gun je niemand zeg...!!! Maar je kunt nu gezellig met ons meekletsen en kunnen we jou er doorheen helpen. Je bent voorlopig de eerste met je NOD en dus gaan we heel erg hard voor je duimen.

NOD:
Mamaseptember 10e ronde 2e kindje 22-03-08
Mamoetje 2e ronde 1e kindje 02-04-08
Esseltje 2e ronde 1e kindje 02-04-08

Wachtrij:

Hi allemaal,

ben nieuw hier. Ben gisteren helaas weer ongi geworden...nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar! Eerste kindje dus spannend allemaal.
Hebben jullie het aan iemand in je omgeving verteld dat je het aan het proberen bent? Succes allemaal met wachten en klussen....

hoi hoi mmh,

Gezellig dat je met ons mee klets... Erg leuk om alles samen te delen, met de meiden hier.

Ik heb alleen een goede vriendin ingelicht en mijn moeder. Verder wil ik het graag stil houden. Natuurlijk moet iedereen dat voor zichzelf weten. Maar wij willen wachten totdat we zwanger mogen zijn, en dan wachten we nog ff voor alle zekerheid.

@ Maureen; meid laat het ons weten wanneer je ongi wordt, dan kun je je NOD vastleggen en voor je eerste ei gaan, you go girl... aan de klus. En hou ons op de hoogte

xx

Hoi allemaal,

Leuk dat er zoveel nieuwe mensen bij zijn! Gezellig. Ik zou graag meedoen met de NOD lijst, maar ik heb geen idee wanneer die zou moeten zijn. Ergens half of eind april   (heb twee lange cycli van 84 dagen en van 72 dagen gehad). Dus ik ben eerst op zoek naar mijn ei . Maar ik zal het allemaal in de gaten houden en zal voor jullie duimen.

Groetjes Mariska

Hoi allemaal,
Ik heb erover nagedacht om het mijn zusje te vertellen, maar ik heb al zoveel vriendinnen waarbij het langer dan een jaar duurde voordat t lukte dat ik maar besloten heb om het niemand te vertellen. Ik denk alleen dat als ik zwanger ben dat ik het dan niet lang voor me kan houden.
Maar hopen dat het bij ons allemaal snel raak is

Terug
Bovenaan