Goedemorgen meisjes...
@ Gerdien: Meid, ik vind het rot voor je dat je je ze slecht voelt , ik hoop voor je dat het door een eventuele zwangerschap komt, nog even en je mag gaan testen. En ik zou niet nog eens eerder testen, want dit heeft totaal geen zin meid. Zonde van je geld, kun je beter iets leuks voor kopen straks als de baby er is.....!!! Ik ga voor je duimen...
@ Nathalie: Wat vreemd dat jij aan jezelf twijfelt wat betreft je buikje, als je het zelf al raar vind, dan zou er misschien toch wel een kansje in zitten, gezien de verhalen rond de zwangere die er niks van merken... Ik zou toch gewoon ff afwachten tot je NOD en dan fijn een testje doen, ook voor jou zonde van de test, je kunt er beter is leuks voor kopen voor je kleine spruit, als die er strakkies is....
En ja hoor ik slaap om mijn buik, dus dat wordt strakkies, wel ff aanpassen... dat gaat moeilijk worden, want ik ben een echte buikslaper....
@ Mickje: Op lilypie. com kun je banners maken, als je deze gemaakt hebt, moet je gewoon op je banner gaan staan (dus op het plaatje) klik met rechtermuisknop en kopieer en dan kun je hem overal plakken (rechtermuisknop en plakken), succes met je bannertje... Als het niet lukt, wil ik hem wel voor je maken.
@ Mickje en Joepie: Om nog even terug te komen op het thuis bevallen of niet, ook ik zou graag thuis bevallen, geen toeters en bellen en minder stress, gewoon in een vertrouwde omgeving... Maar idd, als er complicaties zijn of optreden, dan zou ik toch een stuk geruster zijn om in het ziekenhuis te bevallen, daar hebben ze toch alles bij de hand. In ga er in principe van uit dat ik thuis beval.
Willen jullie kraamzorg??? Ik heb gehoord dat je dan aan bepaalde dingen moet voldoen, ivm de energomie van de meiden van de thuiszorg, alles moet voldoen en in orde zijn, oa. zoveel handdoeken, een bepaald soort wiegje of bedje of op een bepaalde hoogte enz. enz... Deze lijst wat je moet doen kun je krijgen bij prenatal.
Ik wil wel graag kraamzorg, zou niet weten hoe ik het anders zou moeten doen...
@ Bolle: nogmaals bedankt voor je steun, en net nog getest en nog steeds geen ei, terwijl ik over 11 dagen zou kunnen testen, vaag en vreemd.... Ik snap van mijn hele ei en NOD geen k*t meer van... ik ga nog maar eens reken vanaf de ongi doorbraak en dat was zaterdag 8 maart, tel jij ook nooit de dagen van te voren?? Want ik begin eigenlijk te tellen op de dag dat ik bloed zie, ook al is het maar een ienniemiennie beetje bruin bloed!! Maar ik begrijp dat dat dus niet moet, en dat je pas moet gaan tellen vanaf de ongi doorbraak... (dat is dus eigenlijk de eerste dag van je menstruatie????) Maar we hebben evengoed, gewoon netjes om de dag geklust, wat voor het zelfde geldt werken die testen bij mij niet. We shall see.....
@ Britt: Je laat wel op je wachten....
En idd, wat Joepie ook al vraagt, meiden die al lang niets meer van zich hebben horen en die toch op de NOD lijst staan, MELD PLICHT!!!! hihi
@ Iedereen: succes met wachten en het vinden van jullie eitjes, en veel klusplezier... Want het moet natuurlijk wel leuk blijven ...
Liefs Esseltje
NOD's:
Kinderjuffie 1e ronde 1e kindje?? 28-03-08
Spring 4e ronde 1e kindje 29-03-08
Joepie 1e ronde 1e kindje 30-03-08
Mickje_m 1e ronde 1e kindje 30-03-08
Mmmh ?? ronde 1e kindje 31-03-08
Poeh 1e ronde 1e kindje 01-04-08
Mamoetje 5e ronde 1e kindje 02-04-08
Esseltje 2e ronde 1e kindje 02-04-08 (ik weet het niet meer)
Nathalie 1e ronde 1e kindje 02-04-08
Antoinet100 2e ronde 1e kindje 04-04-08
Melanie 3e ronde 1e kindje 04-04-08
Marleen 2e ronde 1e kindje 10-04-08
DE WACHTBANK: Meiden we duimen voor jullie!!!!!!
Britt ?? ronde 1e kindje 13-03-08
Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamaseptember 10e ronde 2e kindje 22-03-08
Gerdien23 3e ronde 1e kindje 23-03-08
Bolle 81 1e ronde, 1e kindje 23-03-08
De ZWANGERE onder ons: *********************************** *** GLITTERS!!! !!!
R ozemarijke 3e ronde 1e kindje uitgeteld op 30 oktober 2008