nieuw en zwanger willen worden

Hoi mamoetje

Ik ken ook iemand die is hetzelfde overkomen als jouw vriendin. Wist ook pas met 6 maanden dat ze zwanger was....
Eerst dacht ik altijd van; dat kán gewoon niet!!! Dat moet je toch merken???
Maar het schijnt dus toch voor te komen... lijkt me moeilijk.

Groetjes, Mickje

Goedemorgennnn, ja vraag me niet waarom ik hier al zo vroeg ben. Ik kan niet meer slapen. Ik lig al hele tijd te woelen en te draaien dus ben maar ff op het logeerbed gaan liggen met mijn laptop om te voorkomen dat mijn vriend door mij wakker word, want die moet vroeg op om te werken.  

Mickje, de vriendin van mamoetje had al wel een aardige buik en verschijnselen, maar kon doordat die waarde in haar urine steeds te laag was niet positief testen. Teministe zo heb ik het begrepen. Maar je hoord idd ook dat iemand ineens zwanger blijkt te zijn en er niks van heeft gemerkt. Tja het komt voor, apart hè. Ik lag net nog weer ff te denken aan dat buikje van mij. Vind er toch echt iets niet kloppen, wat moet ik hier nu mee? Maar braaf afwachten tot begin april en hopen niet ongesteld te worden.

Hoe slapen jullie trouwens? Slapen er veel meiden op hun buik? Nou dat is dus over een tijdje verledentijd hè dames, hahah. Dan zit er iets in de weg! Vroeger sliep ik regelmatig op mijn buik, maar door het auto ongeluk kan ik dat niet echt meer, omdat je dan hele aparte stand in je nek hebt als je op je buik slaapt en dat doet auwie. Dus ik zal het niet echt merken dalijk als ik niet op mijn buik kan slapen. Pff waar je wel niet allemaal aan ligt te denken als je wakker bent zeg,  haha.

Nou meiden tis al 6.00 uur geweest wens jullie een goed begin van deze nieuwe dag en dat deze dag maar een goede vruchtbare dag (ongeacht in welke fase we zitten, hihih) mag zijn voor ons allemaal!

Liefs Nathalie

Hallo!

Joepie, je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor!
Maakt echt niets uit!

Ik voelde mij gisteren zo rot en ik wilde weten waar die duizelingen vandaan kwamen. Ik dacht echt dat het kwam omdat ik zwanger kon zijn.

Maar ik heb mij de afgelopen weken te druk gemaakt over van alles en nog wat. Ik heb nu lekker de rest van de week vrij genomen en ik ben ook niet meer duizelig gelukkig.

Als ik na de pasen nog niet ongesteld ben ga ik weer een test doen.
Geen bloed, geeft moed!

Lijkt mij echt erg om pas met 6 maanden te ontdekken dat je zwanger bent.
Een tijdje geleden was hier in het dorp een vrouw met al 2 kinderen.
Op een avond was ze niet lekker en moest een paar keer overgeven. 's nachts dacht ze dat ze moest poepen en ging naar de WC. Toen hingen er   2 voetjes uit haar! De baby lag dus ook nog in stuitligging en is op de keukenvloer geboren.
Ze wist echt niet dat ze zwanger was.

Nou, ik ga vandaag even lekker rustig aan doen en dan spreek ik jullie vast wel weer!

Goedemorgen meisjes...

@ Gerdien: Meid, ik vind het rot voor je dat je je ze slecht voelt , ik hoop voor je dat het door een eventuele zwangerschap komt, nog even en je mag gaan testen. En ik zou niet nog eens eerder testen, want dit heeft totaal geen zin meid. Zonde van je geld, kun   je beter iets leuks voor kopen straks als de baby er is.....!!! Ik ga voor je duimen...

@ Nathalie: Wat vreemd dat jij aan jezelf twijfelt wat betreft je buikje, als je het zelf al raar vind, dan zou er misschien toch wel een kansje in zitten, gezien de verhalen rond de zwangere die er niks van merken... Ik zou toch gewoon ff afwachten tot je NOD en dan fijn een testje doen, ook voor jou zonde van de test, je kunt er beter is leuks voor kopen voor je kleine spruit, als die er strakkies is....
En ja hoor ik slaap om mijn buik, dus dat wordt strakkies, wel ff aanpassen... dat gaat moeilijk worden, want ik ben een echte buikslaper....

@ Mickje: Op lilypie. com kun je banners maken, als je deze gemaakt hebt, moet je gewoon op je banner gaan staan (dus op het plaatje) klik met rechtermuisknop en kopieer en dan kun je hem overal plakken (rechtermuisknop en plakken), succes met je bannertje... Als het niet lukt, wil ik hem wel voor je maken.

@ Mickje en Joepie: Om nog even terug te komen op het thuis bevallen of niet, ook ik zou graag thuis bevallen, geen toeters en bellen en minder stress, gewoon in een vertrouwde omgeving... Maar idd, als er complicaties zijn of optreden, dan zou ik toch een stuk geruster zijn om in het ziekenhuis te bevallen, daar hebben ze toch alles bij de hand. In ga er in principe van uit dat ik thuis beval.

Willen jullie kraamzorg??? Ik heb gehoord dat je dan aan bepaalde dingen moet voldoen, ivm de energomie van de meiden van de thuiszorg, alles moet voldoen en in orde zijn, oa. zoveel handdoeken, een bepaald soort wiegje of bedje of op een bepaalde hoogte enz. enz... Deze lijst wat je moet doen kun je krijgen bij prenatal.

Ik wil wel graag kraamzorg, zou niet weten hoe ik het anders zou moeten doen...

@ Bolle: nogmaals bedankt voor je steun, en net nog getest en nog steeds geen ei, terwijl ik over 11 dagen zou kunnen testen, vaag en vreemd....   Ik snap van mijn hele ei en NOD geen k*t meer van...   ik ga nog maar eens reken vanaf de ongi doorbraak en dat was zaterdag 8 maart, tel jij ook nooit de dagen van te voren?? Want ik begin eigenlijk te tellen op de dag dat ik bloed zie, ook al is het maar een ienniemiennie beetje bruin bloed!! Maar ik begrijp dat dat dus niet moet, en dat je pas moet gaan tellen vanaf de ongi doorbraak... (dat is dus eigenlijk de eerste dag van je menstruatie????) Maar we hebben evengoed, gewoon netjes om de dag geklust, wat voor het zelfde geldt werken die testen bij mij niet. We shall see.....

@ Britt: Je laat wel op je wachten....

En idd, wat Joepie ook al vraagt, meiden die al lang niets meer van zich hebben horen en die toch op de NOD lijst staan, MELD PLICHT!!!! hihi

@ Iedereen: succes met wachten en het vinden van jullie eitjes, en veel klusplezier... Want het moet natuurlijk wel leuk blijven ...

Liefs Esseltje

NOD's:

Kinderjuffie                        1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                         31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                          02-04-08 (ik weet het niet meer)
Nathalie                                  1e ronde 1e kindje                            02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08
Melanie                                   3e ronde 1e kindje                           04-04-08
Marleen                                  2e ronde 1e kindje                             10-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08  
Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                     22-03-08
Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                       23-03-08
Bolle 81                                    1e ronde,  1e kindje                       23-03-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Goedemorgen dames..

daar was ik weer, fris en fruitig voor een nieuwe dag!

Nathalie, wat vreemd dat je dat zo voelt met je buikje...toch wel een
vreemd idee he, dat er zo een mensje in kan groeien????maar wie weet!
Ik zou ook wachten met testen (dit overkomt me geen tweede keer) want
het duurt ook nog even he?en waarom zou je ook voor niks teleurgesteld
worden!!!Ik voel ook inderdaad elke dag wat na mijn innesteldag...op die
dag zelf had ik van die speldensteekjes onderin mijn buik en nu heb ik ook
zo'n gevoel dat er constant iets gebeurd...maar ach, het kunnen ook m'n
darmen zijn...het ligt niet aan teveel eten of snoepen, want dat mag nie meer!
En ook ik lig veel op m'n buik, ik kon het een paar maanden niet, want
ben na kerst van de trap af gesodemieterd en toen de binnenband van m'n
knie zwaar gekneust gehad...verder niet interessant ofzo, maar vanwege
dat kon ik 2 maand nie op m'n buik...nu wel weer....zzzzzzzzz....en ik
sliep zo slecht die maanden, dat ik me afvraag of ik ooit in slaap val als ik
zwanger ben!
Hou ons op de hoogte met de veranderingen in je buikje!

Mamoetje, dat lijkt me vreemd als je al zolang zwanger bent...ook niet echt
leuk, want dan heb je helemaal die vreugde van het begin niet...en dat je het
eerst als een geheimpje hebt voor jou en je vriendje/mannetje...hoeveel zijn
er hier eigenlijk getrouwd????Wij niet...daar hebben we het nooit zo over gehad,
wel dat we het gaan doen, maar het kost zooooooooooooveel geld...kids ook,
ik weet het...maar da's toch anders, die hou je voor de rest van je leven (als
alles goed is!)en we vonden het ook wel leuk om de kinderen bij de bruiloft
te hebben...

Gerdien, fijn dat je zo reageert, voelde me er best rot onder en was ook steeds
aan het kijken of je al gereageerd had!Wat goed dat je even tijd voor jezelf hebt
genomen en lekker vrij bent! goed luisteren naar je eigen lichaam...en misschien
komt het ook wel omdat je zwanger bent, die duizelingen...die kans is nog helemaal
niet verkeken...zoals je zegt, geen bloed geeft moed en die houden we ook...
En mocht je wel ongesteld worden, dan heb je een goede cyclus en kun je alles
wel beter in de gaten houden (lees ook weleens een forum waar vrouwen een
cyclus van 65 dagen hebben ofzow...
Hoop dat wij snel met glitters mogen gooien!!!
Hier alvast wat voor vruchtbare dagen!!!*********************************

Nu maar hopen dat het helpt!
Essel, ik wil ook graag kraamzorg ja...inderdaad, hoe moeten we het anders doen?
Snap wel dat je aan wat eisen moet voldoen ja...misschien is het inderdaad handig
om (als ik zwanger ben) zo'n lijstje te halen...je weet maar nooit!
Snap heel goed dat je er niks meer van snapt, maar ik zou me nie te druk maken,
als je om de dag geklust hebt, kun je je ei niet gemist hebben...dus misschien is hij
toch stiekem al geweest...ik zou niet weten of het ook zo kort nog voor de
ongesteldheid kan...maar wel dat je moet rekenen op de dag dat je ongesteldheid
helemaal doorzet...maar zoals ik zei, als je hem al gehad hebt, heb je hem
in ieder geval niet gemist...!!!

Mickje...wel bij ons blijven he?niet stiekem naar het forum in belgie gaan
en hier niet meer terug komen......maar dat doe je vast niet he, wij zijn
veel te gezellig!!!(hoezo arrogant!)
En het wachten duurt lang he?er staat nog 10 dagen en dan mogen we
testen, maar ik wacht iets langer, jij?Ik denk als ik woensdag 2 april nog niet
ongesteld ben, ik een testje ga doen...kan wel gelijk de 30e gaan testen,
maar omdat het pas de eerste ronde is, kan het ook zijn dat m'n cyclus nog
niet op orde is en het daarom wat langer duurt...Wat ga jij doen?

Nou, dames, volgens mij weer genoeg gekletst...ik ga eventjes wat eten
en daarna lekker de hond uitlaten...om 11.30 lekker naar de kapper!
Heb trouwens 5 april vrijgezellenfeest en ééntje weet dat we het proberen,
MOCHT het raak zijn 2 april, dan heeft ze het vast wel door, omdat ik
dan niet drink...misschien ook maar even aanbieden om te rijden....
(oh, goede smoes, mag van het dieet geen suiker...en waar zit alles vol
van....joehoe...weer een last van m'n schouder!

Tot snel!

Liefs Joepie

Hi Ladies!

Zo vannacht heerlijk kunnen slapen! Wel de baby van de buurvrouw een keer horen huilen, maar toen lag ik net op bed, dus dat was niet zo erg. Ik ga zo een kadootje halen 

De tijd kruipt overigens voorbij. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de dagen zo lang duren. Was het maar weekend, dan weet ik of ik ongie word of niet. Ik zeg nu steeds dat we ’s avonds op tweede paasdag gaan testen mocht de ongie uitblijven, maar ik ben benieuwd of ik nog zo lang kan wachten en het niet eerder op die dag doe . Maar goed eerst afwachten of testen überhaupt nodig is. Ik heb echt op het ene moment zoiets van: ik ben volgens mij gewoon zwanger, maar op het andere moment denk ik nee, ik heb te weinig verschijnselen.
Mijn buikpijn is nu overigens weg, maar mijn rugpijn blijft. Ik heb trouwens al twee weken last van mijn darmen, veel winderigheid  Zou het van de foliumpillen komen? Meer meiden hier last van?
Sinds twee dagen zijn mijn borsten overigens wel gevoeliger geworden, vooral op het eind van de dag zijn ze aan de zijkanten (okselkant) heel erg gevoelig en wat opgeblazen. Maar voor ik ongesteld werd had ik ook pijnlijke borsten, ook al lijkt het nu erger. Zou het??? OOOOHHHH wat duurt wachten lang!

Ik plaats deze even en reageer dan in de volgende op jullie verhalen ;)

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ik ben miranda 22 jaar. Leon en ik zijn nu 15 maanden samen en wonen alweer 13 maanden samen. 6 mei krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huisje. Ik ben ongeveer 5 maanden geleden gestopt met de pil, omdat ik me niet lekker in mijn vel voelde en het idee had dat dit door de hormonen in de pil kwam. En wat denk je het werkte!!! Tot 2 maanden geleden gebruiken we ook geen condoom meer.
A.s maandag (2e paasdag hihi) zou ik ongesteld moeten worden. We hopen natuurlijk dat de rode duiveltjes wegblijven!!!
Ik voel wel wat dingen, opgezette buik af en toe steken in mijn liezen, veel plassen en ook zijn mijn borsten af en toe flink gevoellig. Maar ja dit kunnen natuurlijk ook gewoon voortekenen zijn van mijn mestruatie  We zullen zien.
Ik las over het testen, wanneer dat nou mag. Daar verschillen de meningen erg over he. Volgens de site babbybrabbel mag ik testen v.a zaterdag dus dat wilde ik ook wel doen (ben erg nerveus) maar mischien dan toch beter om maandag af te w88?
Nou meiden onwijs leuk dit forum! En ik denk dat ik hier een hoop aan heb! Succes allemaal en vooral blijven oefenen he hihih  altijd leuk

Liefs Miranda

Terug
Bovenaan