Oeh, ik sla 1 dagje forum over en ik mis gelijk heel wat. Ga ook even in word schrijven, om op jullie verhalen te reageren! Maar voordat ik op jullie reageer: vannacht is mijn buurvrouw bevallen van een zoontje! Ik heb nogal een brakke nacht gehad, doordat haar slaapkamer aan de mijne grenst en ik dus de hele bevalling mee heb beleeft, van veel ge-auw en gegil en doorgaan, doorgaan tot… het is een jongen! Heel apart om dit allemaal te horen en je krijgt er toch ook wel even een beetje angst van! Want een bevalling gaat echt heel veel pijn doen! Maar goed laten wij eerst maar proberen zwanger te worden! Ik ga van de week op kraamvisite, eerst even een kadootje kopen en uiteraard gelijk een beetje rondsnuffelen
@ Gerdien; om je gerust te stellen: dat je test nu negatief is zegt nog helemaal niets. Pas vanaf de dag dat je ongesteld moet worden, dus as zondag kun je positief testen! Als je nu wel zwanger bent heb je nog te weinig fsh hormoon in je urine en kun je nog niet positief testen. Zelfs in je bloed is de waarde heel laag! Ik heb ook wat last van duizelingen en vannacht moest ik bijna overgeven. Nu heb ik overigens totaal geen last meer van misselijkheid. Alleen mijn rugpijn blijft, maar ik ben nu toch aan het twijfelen of het wel al raak is. Misschien dat je duizelig bent van de spanningen? Ik zou het proberen vol te houden tot zondag en als je dan weer getest hebt en hij is weer negatief zou ik de dag erna naar de huisarts gaan. Ik ga overigens pas op maandag testen mocht de ongi uitblijven. We hebben met Pasen veel familiebezoeken en we zijn bang dat als we ons niet in kunnen houden mocht het raak zijn. Ook willen we de ongi een dag extra geven, zodat we niet voor niets testen. Ik leef met je mee en probeer je niet te druk te maken. Als je het toch niet langer trekt gewoon direct naar de huisarts gaan! Sterkte ermee!
@ Klaartje: welkom en ook jij veel succes met zwanger worden!
@ Joepie: gefeliciteerd met je nichtje! Erg leuke naam ook! Kan me voorstellen dat je nu ook graag zsm een kleintje wilt! Ik ben benieuwd hoe ik reageer op mijn nieuwe buurjongen! ïŠ
@ Essel: hopelijk vind je je ei snel! Als je net gestopt bent met de pil kan het wat langer duren voor je cyclus weer op gang komt. Je kunt niet ongi worden als je geen eisprong hebt gehad. Dus zolang je geen ei hebt word je ook niet ongi! Ik zou er vanuit gaan dat je pas vanaf zaterdag je laatste ongi had. En gewoon even door blijven testen met de ovutesten.
@ mickje: ik vond het ook heel lastig en heb niet echt het idee dat ik een innesteling heb gevoeld. Wel al sinds mijn ei buik en rugpijn, maar begin nu steeds meer te denken dat dat spanningen zijn en ik het gewoon te graag wil.
@ Rozemarijke, jij bent nu nog steeds de enige op dit forum met glitters. Lijkt me zo leuk ook snel zwanger te zijn. Lijkt me zo mooi! Geniet er in ieder geval van!
Alle andere dames: veel succes met alles!
Mamaseptember is trouwens de eerste op de wachtlijst, maar daar horen we niets meer van. Ben je er nog mamaseptember?
Nog een paar dagen voor en wij weten het! Hoop zo dat ik niet ongesteld wordt! Ik hou jullie op de hoogte!