nieuw en zwanger willen worden

Hoi meiden

Hier even snel een berichtje van mijn kant.
Ik heb het de afgelopen dagen echt enorm druk gehad, ik heb de computer niet eens aan gehad!!! E.e.a. zat wel tegen, maar gelukkig begint er nu schot in de zaak te komen! De kop is eraf!
We logeren nu nog even bij de ouders van vriendjelief, want met ons huisje in de tuin schoot het ook niet op. Ik hoop er over een weekje te kunnen gaan wonen.
Helaas zal het deze 2e ronde dus echt niet opschieten, want klussen doen we alleen bij de bouw, en niet in bed, hahahahahahahahha
Nouja.... eigenlijk moet ik er ook niet aan denken om in deze troep en drukte zwanger te zijn! Komt vanzelf wel....

Ga gauw weer verder want heb nog een stapel nakijkwerk...

Hoe is het hier verder??

Nog nieuwtjes???????????????????????

groetjes, Mickje

ff snel kom vanavond/vanmiddag na me werk buurten!

schoot me ineens een *leuke* naam binnen Young Moms

of iets in de trand van Want 2 be a Young Mom / try 2B a Young Mom..

Aangezien we er nog maar 11 moeten voor dat we aan het nieuwe topic beginnen..

xxx Mamoetje

Nog geen ongie en nog steeds misselijk!!

Hoi hoi allemaal ik reageer ff snel..manlief is ziek..overgeven enzo..dus ben ff niet veel achter de pc te vinden... druk met vanalles he. man vertroetelen...hihi
Vanavond als zoonlief en man op bed liggen kom ik zekers nog ff bijlezen....
liefs eetse zo allemaal en op naar de volgende topic volgens mij...hihi bijna 700....
xx

Eh ook leuk! Alleen ik ben niet echt meer Young... (29)
Kluskippies wannabe moms vind ik eigenlijk ook wel erg leuk.
groetjes,
Antoinette

quote: mamoetje 1006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 16:47:13'));

ff snel kom vanavond/vanmiddag na me werk buurten!

schoot me ineens een *leuke* naam binnen Young Moms

of iets in de trand van Want 2 be a Young Mom / try 2B a Young Mom..

Aangezien we er nog maar 11 moeten voor dat we aan het nieuwe topic beginnen..

xxx Mamoetje

Nog geen ongie en nog steeds misselijk!!

Owkeej, sorry antionette dat wist ik neit.. maar volgens mij is over het algemeen de rest wel jong.. rond de 22 dacht ik.. kan het ook mis hebben hoor..

Kom zo weer buurten..

xxx Mamoetje

Hoi meiden, nog ff een berichtje van mij voordat ik strakkies lekker ff ga zwemmen. Ff beetje mijn spiertjes proberen te ontspannen. Ben vanmiddag met mijn vader in de tuin aan het klussen geweest. Twee manken bij elkaar, hihih.  Wel lol gehad. Tweede paal van het hek die we erin wouden doen kwamen we erachter hey hier gaat iets niet goed. Had mijn vader hem aan de verkeerde kant gedaan van een door ons netjes geplaats touwtje, hahaha. Maar veel rek en sterk werk, staan en tegels tillen vind mijn lichaam geen goed idee. Het gaat nu gelukkig nog wel, heb wel iets meer pijn, maar ja heb er ook weer iets voor gedaan hè. Dalijk ff lekker in warm water, doet me vast goed.

Zeker houden we je goed in de gaten Maureen. Is juist leuk zo'n NOD lijstje dan kan je met elkaar een beetje na NOD toeleven en soms wel net zo zenuwachtig, hihih. We zijn niet nieuwsgierig aangelegd hier hoor.

Gezellig dat je ff langs kwam Mickje. Druk aan het klussen dus. Jammer dat er dingen tegen zitten, maar dat heb je met elke verbouwing, grr. Hopelijk kunnen jullie snel in het huisje in de tuin, zodat je wat meer privacy hebt en je mannetje mee kan sleuren voor een ander klusje, hihih.

Ahhh je mannetje ziek MamaJm, beterschap. Wat kunnen het af en toe pieperds zijn hè, hihih. We spreken je vanavond meis. Ik weet niet meer wat ik nog meer tegen je wou zeggen, hihih.

Jeetje ben het helemaal ff kwijt. Nou ja nog een paar berichtjes en dan zitten we in onze nieuwe topic. Maakt mij niet uit hoe het gaat heten, ik sluit me er gewoon bij aan en dan gaan we allemaal op de kletsstoel zitten zodat we snel kunnen brainstormen over nieuwe topic naam, hahaha. Nou ja deze is al moeilijk genoeg, gelukkig hebben we dan weer 700 berichtjes te gaan. Ik ben trouwens 24. Je bent zo jong als je je voelt hoor Antionette. We houden je gewoon jong, hahaha. En dalijk misschien een kleine, dan bloei je helemaal weerl op, hihih.

Ik ben volgens mij nog iemand vergeten. Nou ja meiden voor jullie allemaal hele fijne avond en spreek jullie als ik terug ben van zwemmen.

Liefs Nathalie

Hoi hoi,

We zijn er bijna, we zijn er bijna maar nog niet helemaal!!!
Alles goed lady's? Spannend antionet!! T lijkt alsof je zwanger bent hoe lang is je cyclus normaal? En is hij regelmatig? Ik blijf het zeggen vind het echt knap dat je het testen kan uitstellen!!!
Welkom nieuw forumvriendinnetjes, gezellig dat jullie mee komen kletsen!!

Zo sorry maar ik moet heel even me hart luchten.... Kom ik net thuis van me werk zegt Leon, schat vind je het goed als ik vanaaf weer ga klussen bij die maat van ons? Dus ik zeg nou schat ik heb morgen avond vergadering op me werk dus dan kan je beter morgen gaan dan kunnen we vanaaf lekker samen knus op de bank liggen. In de eerste instantie geen probleem, komt hij ineens terug dat tie toch wil gaan, dus ik zeg weer liever niet. En toen bleef hij maar doordrammen!!! Uiteindelijk tegen me zin in maar gezecht dat hij maar moest gaan.... Maar morgen wil hij ook!!!!
En het aller aller lulligste (sorry voor me taalgebruik) ik heb morgen me ei (mischien wel vandaag want had vandaag veel steken in me onderbuik) Maar gister niet geklust, vanaaf dus niet en morgen aaf dus ook niet!!  Het intereseerd hem niet, want wat ik eerder al gezecht had.... Hij wil wel kinderen maar is er lang niet zo erg mee bezig als ik. Het komt als het komt zegt hij. En dat vruchtbare dagen bijhoden vind hij geloof ik ook maar niks, dus wilde net niks daarover zeggen, omdat hij dan mischien nog geirriteerder zou worden  Ik wil er het liefst echt helemaal voor gaan en vaak klussen om ook echt zwanger te raken!! nu is me kans deze maand zoooo veel kleiner aant worden  Ik weet ook wel dat er volgende maand weer nieuwe kansen zijn maar toch dat duurt weer zo een tijd!!
Klinkt stom maar ik ben er best een beetje verdrietig om dat hij nou weer per se vandaag en morgen daar heen wil gaan!!!
Nou sorry dat ik jullie er mee lastig val maar jullie zijn even de enige aan wie ik het kwijt kan!!

Ohw ja ik heb een bruine labrador 26 april wordt ze 1 jaar!!! ze heet Cookie! T is een schatje maar wel super eigenwijs. Met kinderen is ze super lief maar ja weet natuurlijk niet hoe dat is als er straks altijd een kindje is, k denk dat het wel goed zal gaan!!
Lady's vanaaf op naar de 700!!! k zal vast nog wel langs komen want k zit toch alleen

Kussies!!!

Ohw ja.... ik bent trouwens 22 en me ventje 24 dus idd jong maar ja k wilde altijd al jong moeder zijn liever gister dan morgen hahaha maar ja de situatie was er eerder niet goed voor en nu wel!!! Straks extra kamertje dus genoeg ruimte en allebij een vast contract dus nu kan het eindelijk!!!

kussies!!

Terug
Bovenaan