nieuw en zwanger willen worden

Hallo dames,

Volgens mij zijn we een beetje typemoe met z'n allen! haha, het klussen
en wachten begint volgens mij normaal te worden, want er wordt steeds
minder over gepraat! Voor mijn gevoel ga ik weer de vruchtbare dag in,
dus wij gaan vanaf vandaag weer om de dag klussen! Betekent niet dat we
dit weekend stil hebben gezeten, maar dat is dan toch meer voor the fun!
Straks natuurlijk ook nog wel, maar dan zit er toch iets meer achter!
Over een uurtje moet ik aan het werk, heb vanochtend lekker uitgeslapen
tot 10.30! ik had het nodig! Begin trouwens een griepje te krijgen denk ik...
zere keel, verkouden, niezen aan één stuk door! Heb ik geen tijd voor,
ik moet aan de klus!

MamaJM, ik had je naam wel eerder gezien ja, maar niet bij ons, vandaar
dat het me leuk leek om je even voor te stellen, dan weten we met wie
we kletsen!

Dotje, ik ga je even op de NOD-lijst zetten...in welke ronde zit je en voor
je eerste kindje???Dat zetten we er dan even achter!

Nathalie, Ik hoor idd echt van heeeeeeeeeeel veel vrouwen dat ze
zwanger zijn! 't is net of ze allemaal weten dat wij het proberen en dat ze
dan lekker denken, ha, wij zijn jullie lekker voor!!!!nananananaaaaaa...
Wel flauw hoor, hihi!
Hoe is het met je vriendje? Heeft hij al iets los gelaten over wat hem
eventueel dwars zit???

DAMES  BLIJVEN TYPEN HOOR!!!WE GAAN VOOR EEN NIEUWE
TOPIC!!!

Ik ga nog even de hond uitlaten! Fijne dag en tot vanavond!

Liefs Joepie

Hhhmmm...hij heeft kuren, kan ineens de NOD-lijst
niet meer toevoegen! Dan een andere keer maar, want ik moet
echt weg!

Doeidoei!

Liefs Joepie

hoi hoi meiden.

@DOTJE: Welkom meid op het forum, ja het is een erg verslavend forum ja.
Je zal er zeker veel plezier beleven.
Mijn vriend en ik zijn ook bezig voor ons eerste kindje,
Ik moet donderdag ongi worden dus ik ben benieuwd.
Jammer voor jullie dat de rode duivels zijn gekomen
Dat is nooit leuk.
Nou meid hou ons op de hoogte.

Ja ja meiden ben benieuwd of ik ongi word.
Heb wel hele erge krampen af en toe maar ben ook al paar dagen misselijk in de ochtend.
Krijg ik niks naar binnen alleen thee.
Me mannetje en mijn schoonouders denken dat ik zwanger ben maar zelf denk ik van niet
We wachten het maar rustig af.
Ik hou jullie op de hoogte.

Nou meiden tot snel weer.

Dikke knuffel maureen

Goedemorgen allemaal!!
Heb weer lekker vrij vandaag en ben net klaar met poetsen (moet ook gebeuren he) dus dacht zal eens op t forum kijken, en we zijn nog steeds niet bij de 700, schiet niet echt op nee. Maar zal wel door dat lekker weer komen, ik ga dadelijk ook een urrtje met mijn hond wandelen.
Hebben jullie trouwens honden? Wij hebben een berner senner, een schat van een beest maar ik ben toch wel erg benieuwd hoe die zal reageren als er een kindje komt, dan moet ze toch haar aandacht delen.
@joepie, denk inderdaad dat we alle nieuwe dingen van het met de pil stoppen en voor het eerst weer ongi worden nu allemaal hebben gehad, vandaar dat er misschien wat minder geschreven wordt. Maar dat zal dadlijk wel komen als er weer meer mensen dichter bij hun NOD komen.
Trouwens antoinette hoe gaat het bij jou?? Voel je al gekke dingen die je normaal niet voelt? Hoop voor je dat de RD weg blijven!!
@mijn kind, volgens mij sta jij niet op de NOD lijst, zou wel leuk zijn dan kun je nu ook op de wachtbank. Misschien dat iemand haar erop kan zetten. Trouwens heb je al gekke kwaaltjes?

Nou, bij mezelf niets aan de hand, ben eindelijk na 6DAGEN van mijn ongi af dus dat is wel fijn, duurt alleen nu nog wel een klein weekje voordat mijn vruchtbare dagen zijn.

Ik ga nu van het lekkere weer genieten!! Allemaal een fijne dag toegewenst

Groetjes poeh

@mijnkind, zie dat je al onder de naam maureen op de NOD lijst staat, heb ik toch niet goed gekeken. Doeidoei

groetjes poeh

Goedemiddag dames van het goede leventje, de zon schijnt hier heerlijk. Word er helemaal vrolijk van. Vanmorgen gewerkt dus vandaar dat het zo rustig was aan deze kant, hihih. Maar we gaan maar eens ff proberen of we vandaag de 700 kunnen halen. Typen krengen! hahahah

Hier vannacht lekker geklust, als we het ff over klusnieuws hebben. Eigenlijk mijn eisprong al gehad volgens mijn bannertje, maar heb zelf het idee dat ie nog wel eens kan komen, doordat misschien mijn cyclus ronde 2 langer is. Maar we wachten rustig af.

Wij hebben geen hond, maar een eigenwijze gekke kat. Hij word 5 mei 3 jaartjes. Heb hem aan mijn vriend gegeven toen we nog niet zolang samen waren. En tja nu wonen we samen dus wonen we met zijn 3tjes, hihih. Laatst was de kleine van een vriendin hier. Maar Nemo moest niks van Milan hebben. Die kroop er voor weg, maar toch ook wel nieuwsgierig. En samen met de bal spelen van Milan, dus dat was wel leuk. Toen had ik al zo iets van je moet er toch aan wennen Knor. Ja onze kat heeft meerder namen. Nemo, knorretje, mauwie, hahah.

Ik heb je ff in ons lijstje gezet hoor Dotje. En MamaJM wil jij ook hier in het lijstje? Kun je het allemaal nog een beetje bijhouden, hihih? Nou meiden werkse allemaal en voor wie vrij is geniet lekker van het weer. Mijn paps komt hier dalijk ff helpen in de tuin. Die heeft vanmiddag vrij genomen van zijn werk, want daar was niks te doen en bij mijn ouders thuis en hier nog genoeg, hihih. Hieronder nog ff NOD lijstje en dan ben ik weer foetsie, tot later!

NOD lijstje:

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            
Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                             04-04-08

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hoi hoi.

Lif dat er mensen zijn die de nod lijst in de gaten houden.
Maar ik stond er idd al op ja.
Ik heb rugpijn en misselijk in ochtend.
Ook had ik van de week pijnblijke linkerborst.
Dus ik weet het niet. of de rode duivels zitten in de weg
of ik moet me binnenkort gaan testen
Ik ben ontzettend benieuwd, mijn mannetje en ik hebben er flink op los geklusd maar om dat dit natuurlijk mijn eerste kindje word en ik met de pil ben gestopt nog niet zol lang geleden kan het niets zijn.
Ik houd jullie op de hoogte meiden.

Groetjes Maureen

Hoi dames,
Lekker terug van mijn werk.
Het eerste wat ik doe is dit forum bezoeken.
Leuk Nathalie, dat jullie je tuin veranderen. Ik houd van tuinieren. Ik heb alleen een gemeenschappelijke tuin. De tuinman doet al het werk. En over andere topics praten is ook altijd gezellig. Alleen over ongikrampjes praten e.d. wordt op een gegeven moment ook minder.
Ik heb een knuffelkat, die altijd aandacht wil. Nu logeert er voor een maand een andere kat bij ons. Echt leuk, dan spelen ze de hele tijd met elkaar. Mijn kat krijgt regelmatig een logekatje op bezoek.
Ik heb trouwens nog geen rd's....
Volgens mij zijn er ook 2 andere mensen op de wachtbank waarvoor het spannend wordt....

groetjes en veel klusplezier,
Antoinette

Terug
Bovenaan