Nieuw forum is online...

Vooral doen hoor. Als het allemaal goed gaat lopen zijn dan kunnen wij met z'n alle een leuk forum krijgen. En hoe meer zielen hoe meer vreugd. Wij hebben zelf alles in de hand en als er stoorzenders komen, die kunnen we gelijk de toegang ontzeggen. Zoals iedereen wel weet, we willen geen rotzooi op het forum en straks op de chat.
Ik denk niet dat jullie weten hoe tof ik dit vind, dat ik dit voor jullie allemaal heb kunnen doen. Het mooie is dat het ons geen cent kost.
Nu ben ik nog aan het uitvogelen over een online fotoalbum, zodat iedereen straks de foto's vanaf een punt op het forum kan zetten. Maar dat is nog heel even in de ontwikkelingsfase. Ik hoop daar deze week meer over te kunnen vertellen.

Annemiek, doe rustig aan joh. Wij zijn al superblij hiermee en weten dat jij het gedegen aanpakt. Dus neem de tijd die het kost.

ohhhhhhh wat leuk!!!! hahaha, ik heb alleen gekeken.. hahaha, ik voelde me een beetje een voyeur  Maaruhhh als het mág, dan doe ik het wel.. lijkt me erg leuk!

groetjes Debby

Een groot compliment Annemiek !! Ziet er echt goed uit !
Ben benieuwd wanneer we met z'n alle kunnen gaan chatten ... maar ik begreep van je dat dat binnenkort gaat gebeuren ;-)

Oh ja, ik had de vraag ook al in een topic geplaatst, maar hoe plaats je een foto bij je naam ?

Groetjes,
Sas

Ik heb me aangemeld hoor! Nu gaat mijn huishouden er natuurlijk nog meer op
achteruit!

Lekker heh, ik ben al sinds half 6 vanmorgen uit m'n bed. Heb de grote mannen naar hun werk gestuurd en voor hun brood gezorgd, de vloer geveegd en voor Rowan gezorgd. Verder is er nog niets uit mn handen gekomen, alleen het forum. hahahahahaha

Ach, morgen is er weer een dag

Tof zeg!
Ziet er erg mooi uit Annemiek, petje af hoor!!

Heb me net aangemeld, moet nog wel even wegwijs worden.
Groetjes, Anne....Marie-Anne

ik had me vANMORGEN VROEG AL GEREGISTREERD... ZIET ER GAAF UIT!!
ik ga nu ff de rest uitvogelen.....

Terug
Bovenaan