Nieuw forum is online...

ik ga ook snel kijken, ik reageer niet vaak maar lees wel elke dag mee op dit forum. Vindt het altijd leuk om alles te lezen, maar ben niet zo'n schrijver....

Heb me aangemeld, ziet er geweldig uit! Ik zal deze week wel eens uitvogelen hoe alles daar werkt. Nu weinig tijd, helaas......
Annemiek: m'n complimenten!!!!!

Ik heb me ook aangemeld.
Moet nog even uitvogelen hoe en wat................maarre petje af.
Knap gedaan !!!!!!

Groetjes,
Monique

en again annemiek de complimenten whahhaha ik vraag me af hoe groot je kont is met al die veren die je steeds krijgt maar dat ga ik zaterdag zien he
Meid dikke 10 weer de site is eg toppie geweldig prachtig leuk en gezellig nu al

zo genoeg veren weer erbij he ;-)

liefs Corina

UP

ik zie dat hier nog mensen zijn. Op het nieuwe forum is het superdruk. Veel mensen zijn daar al heen verhuisd! Komen jullie ook?

We hebben inmiddels 72 gebruikers op het nieuwe forum. Er zijn inmiddels 726 berichten geplaatst. Deze week is het forum nog openbaar, na het weekend is het een gesloten forum, maar iedereen kan zich dan ook aanmelden.
Neem een kijkje en wie weet vinden jullie het wel wat.

Liefs,

Annemiek

Nou, 'k heb me geregistreerd hoor.

Leuk al die opties van een fotootje bij je naam en een onderschrift met ticker. Ik kom er vaak naartoe. Je moet wel wat meer 'reclame' maken hier met de link!

Met reclame maken moet ik uitkijken. We mogen hier geen linken van "concurrerende" site's of forum's. Ik loop dan de kans om geblokkeerd te worden. Dus moeten we het meer hebben van de mond op mond reclame.
Maar we zitten nu op 73 leden. Dus het loopt goed. En het is gezellig.

Liefs,

Annemiek

Terug
Bovenaan