Nieuw forum meeting??

Ja ik vind Burgers Zoo ook een goed idee!
Eindelijk een keer iets dat niet zo ver is! ong. 45km
Wij zijn als Achterhoek meestal de pineut qua reistijd.....

Groetjes Sas

Hihi, ik kan me ook helemaal vinden in Burgers Zoo...
Alleen wel jammer dat als we naar een dierentuin gaan, dat we elkaar wel ontmoeten, maar de kids niet echt met elkaar kunnen spelen. Ik neem ook niet aan dat we daarna met z'n allen achter elkaar door de dierentuin gaan struinen.
Zo'n speelparadijs lijkt me nog steeds een hele goede optie. Die hebben ze toch ook vast in de buurt van Arnhem. Er is er in ieder geval één in Oosterhout (Goed idee hè Moekje, dan kun je bijna op de fiets) die mooi en groot is.....
Groetjes, Karin

Daar ben ik het ook weer mee eens Karin!
maarja als je de kids wil laten spelen is een groot (afgezet) weiland haast voldoende haha!
Een grote picknick!
Paar ballen mee etc en klaar is Klara!

't hoeft niet alles te kosten om schik te hebben.... ;p

Groetjes Sas

Omdat we ook een meeting aan het organiseren zijn voor de meiden van msn sla ik deze meeting over. Maar jullie gaan vast weer grote pret hebben. Veel plezier alvast

Hey!

Het ligt er een beetje aan wat we gaa ndoen (mij lijkt een speelparadijs ook het meest handig...) en waar we precies naartoe gaan. Als het voor mij een beetje te rijden is ben ik van de partij

x miranda

Tja dat vind ik dus wel een erg goed punt! In een dierentuin hebben de kids samen niet veel... Maaaaar in Rhenen dus Ouwehand dierenpark zit er zo'n speelparadijs in de dierentuin. Echt MEGA groot ook. Maargoed als je alleen daarvoor gaat is het wel prijzig. Ik vind zo'n speelparadijs waar je voor 8,- binnen staat en de kids de tijd van hun leven hebben dan toch leuker. Is het voor iedereen haalbaar toch?
x ing

Terug
Bovenaan