Nieuw forum meeting??

tja dat hangt er net vanaf waar je woont. Ik denk dat er altijd wel mensen zijn met lange reistijd. Groningen Brabant is net zo lang namelijk. Wat is jouw idee dan Sas? Alle suggesties zijn welkom hoor! Mss moeten we toch gewoon weer voor Amersfoort gaan ondanks dat er al mensen zijn geweest. Het is en blijft het middelpunt van Nederland en er zit zo'n speelparadijs. Laten we het vooral praktisch houden.
gr.Ing

Arnhem ligt niet erg centraal qua bereikbaarheid vanuit alle richtingen. Amersfoort ligt in het midden en aan meerdere snelwegen en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Mij maakt het persoonlijk weinig uit want ik ben wel gewend om te rijden en heb een eigen auto tot mijn beschikking. Ik denk dat we gewoon even moeten kijken wie er mee gaan en wie er vervoer heeft ed. Ik pas me wel aan hoor.
gr.Ing

Begrijp me niet verkeerd Ing, ik heb géén hekel aan rijden en een zeer comfortabele auto hele dagen tot mijn beschikking van alle gemakken voorzien. Ik ben gewend om te rijden reed voorheen ruim 30.000km per jaar maar ik vind het voor Kyan geen doen om zolang in de auto te zitten, tenminste niet om een paar uurtjes in een speelparadijs te vertoeven terwijl we hier eentje op fietsafstand hebben zitten....
Ik ben het met je eens om eerst even te inventariseren wie er uit welke hoek meegaat en dan te beslissen over een locatie. Misschien moet je er juist wel voor kiezen om niet centraal te gaan zitten, maar af te wissselen qua hoek. Zodat niet altijd dezelfde hoeven te rijden, Of voorkom je juist dat iederéén moet rijden.....

Centraal is niet altijd ideaal you know...

Groetjes Sas

Good thinking! Natuurlijk begrijp ik je niet verkeerd! Ik probeer net als jij de beste oplossing voor iedereen te bedenken dus ben alleen maar blij met je suggesties hoor. Mette heeft haar slaapje in de middag ook echt nog nodig dus ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Het is een goed idee om te inventariseren waar iedereen die deze keer mee wil vandaan komt en daar dan een handig punt aan te verbinden. In het midden afspreken als iedereen uit bv het noorden komt is inderdaad niet handig. Ik weet in ieder geval dat Coortje en Floor uit het hoge noorden en Moekje uit de buurt van Nijmegen komen. Ikzelf woon er een beetje tussenin. Maarre wie willen er nu ook alweer allemaal mee? Mss een idee om een lijstje te maken met namen en regio?
gr.Ing

Terug
Bovenaan