Nieuw groepje voor beginnende klussers?

Het is inderdaad zo dat je nu overal zwangere vrouwen ziet haha! Hebben jullie gisteren nog naar babyboom gekeken op ned 1? Is een leuk programma om naar te kijken. Voor het eerst dat m'n mannetje zo geïnteresseerd aan het kijken was naar baby info! En hij maar lachen toen ik op het eind een traantje weg moest pinken bij de zwangeschapstesten.

Liefs Miriam

He Esk,
Bij ons weet de omgeving het wel hoor, mijn ouders en vrienden van ons. Ze weten allemaal dat ik met de pil ben gestopt, maar ik vind het niet erg als ze ernaar vragen. Het lijkt me wel moeilijk als het straks zo is, dat ik dan nog een paar weken mijn mond moet houden. Ze kunnen het niet merken aan mijn drinken,want ik drink al een aantal maanden niet meer en roken doe ik ook niet.
Maar heb een beetje hoop dat ik nu zwanger ben, ik heb pas NOD 1 november, maar de ochtend na onze klus zeg maar had ik mijn eisprong en op 1 of andere manier voelde het goed. Maar niet te veelop hopen.
Groetjes Hanneke

Hey allemaal

Ik moet ff mijn frustratie kwijt. Zit ik midden in de klusperiode (heb m'n ei nog niet gehad), krijg ik blaasontsteking!! Normaal was het na het klussen gelijk naar het toilet. Niet romantisch, maar wel effectief. Maar nu blijf ik braaf met de beentje omhoog liggen. Helaas ben ik nog steeds erg gevoelig voor blaasontsteking en heb het dus weer te pakken. Ben al de hele dag water aan het drinken en naar het toilet aan het lopen. Hopelijk hoef ik niet aan de antibiotica, want dat is toch echt niet de bedoeling! Iemand nog goeie tips tegen blaasontsteking??

Miriam

Hallo allemaal,

Het word hier wel heel spannend allemaal.
Want ik heb deze maand dus echt niet me ei
gevoeld of iets gezien wat er mee te maken kon
hebben.Vorige maanden wel nl.Wel heel vreemd......
Zondag kan ik wel weer ongi worden maar ik weet
het nog eens niet.
Als ik de 1ste week van nov nog niet ongi ben en geen
positieve test heb krijg ik een bloedtest ik heb dit nl
ook bij me dochter gehad.....
Heb wel wat klachtjes dus wie weet ben ik toch wel
zwanger........

Jullie horen snel van me............

Alle dames suc6 met zwanger worden

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan