Nieuw groepje voor beginnende klussers?

Hoi lucia,

ik heb eigenlijk tot vandaag last gehad van al mijn vage klachten.... Maar toch vandaag officieel ongesteld geworden... Ik snap dus niets van mijn lichaam. Ik heb echt elke dag vanaf mijn eisprong krampjes gehad, een slijmprop, elke dag een beetje meer hoofdpijn en je kon me soms echt helemaal opvegen. Of me lichaam heeft me echt helemaal voor de gek gehouden of dit ben ik ofzo....
Nu "lekker" een aantal dagen ongesteld en dan flink klussen, om de dag en dat tot 13 nov, mijn nieuwe NOD....
We zullen zien!!

mir

Dag Dames,

De klusperiode komt er alweer bijna aan. Heb er zin in . Hopen dat het deze maand voor meer mensen raak is. Dit is mijn laatste kans als 24 jarige. Ben 14 november jarig. Paar daagjes na mn NOD.
Marjolein, gefeliciteerd. Hoop dat ik ook wat van de glitters heb opgevangen. Hoe is het bij de andere dames? al wat meer bekend? Gwen kan je al bijna testen??

Groetjes Jen

Hoi allemaal!

Nog niets van beginnend bloed te zien, joehoe! Al twee dagen na mijn nod.
Het is dus nog erg hoopvol, ondanks een neg. test. Maar ja, ik was weer te ongeduldig natuurlijk. klinkt bekend he?

Leintje, bedankt nog voor je glitters, en goed van je dat je al veel minder rookt!
Misschien is het makkelijker om te stoppen als je je bedenkt dat je kindje zich erg benauwd kan voelen[straks] en je een veel grotere kans hebt dat het overlijdt, zowel in je buik als daarna [wiegedood]. daar moet je toch niet aan denken?
Misschien het boek van Allan Carr eens lezen?
Ik hoop voor je dat het je lukt,succes!

Nou Jen, veel klusplezier de komende dagen!

Ik hou jullie op de hoogte als ik mijn testdrang weer  niet heb kunnen beheersen....
Liefs!

Ik hoop dat ik nu genoeg glitters heb opgevangen voor de volgende ronde.

Heb echt onwijs last van m'n ongi-dagen deze keer. Lijkt wel of het iedere ronde erger wordt. Ik lig echt soms krom van de kramp. Nou ja, hopelijk ben ik er snel voorlopig een aantal maanden vanaf .

Succes verder allemaal!

Groetjes, Esk

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 13:27:46'));

Dag Dames,

De klusperiode komt er alweer bijna aan. Heb er zin in . Hopen dat het deze maand voor meer mensen raak is. Dit is mijn laatste kans als 24 jarige. Ben 14 november jarig. Paar daagjes na mn NOD.
Marjolein, gefeliciteerd. Hoop dat ik ook wat van de glitters heb opgevangen. Hoe is het bij de andere dames? al wat meer bekend? Gwen kan je al bijna testen??

Groetjes Jen

Hallo Jen,

Wat leuk zeg ik word 13 nov 24 jaar!!!!!!!!

En Marjolein ik hoop dat ik ook wat glitters heb mogen ontvangen...

Ierdereen suc6..

Groetjes Belinda

Hoi allemaal,

Wat vervelend Esk, dat je zo veel last hebt van je ongie. Inderdaad,   hopelijk ben je er de volgende keer voor een hele tijd vanaf!

Jen, veel klusplezier de komende dagen, hopelijk heb je over twee weekjes een positieve test!

Ik had vandaag wel een heel klein beetje rozige afscheiding, dus ik hoop dat het vals alarm is en niet doorzet. Dan test ik zaterdagochtend opnieuw als het hierbij blijft.
Ben er niet meer zo zeker van dat ik zwanger ben, wel nog grotere en gevoelige borsten, maar dat zegt ook niet zo veel he.
Nou, nog maar even flink voor iedereen -en mezelf -duimen draaien!
Liefs Gwen.

Hallo allemaal,

Hebben jullie dat nou ook? Sinds wij besloten hebben te stoppen met de pil, lijkt het wel of de hele wereld ineens uit zwangerschappen en baby's bestaat. Mijn tijd wordt ook ineens heel anders beleefd. Het gaat veel meer in NOD-dagen, klusdagen en wachttijd-die-frustrerend-lang-is-dagen. Ik weet dat ik me er eigenlijk helemaal niet zo op mag fixeren, want dat het best een jaar (of langer) kan duren,  maar zo'n beetje 2 weken voor de volgende NOD krijg ik het helemaal op de heupen, want dan zou ik wel iedere dag een test willen doen, terwijl ik ook wel weet dat zoiets totaal onzinnig is voordat uberhaupt je NOD in zicht is. Ik word helemaal simpel van mezelf (normaal vind ik mezelf best wel beide-benen-op-de-grond-type)! Ik neem me iedere ronde weer voor om me er niet zo mee bezig te houden, maar het helpt niet echt. Nu ga ik ronde 3 in en heb ik me dat dus weer voorgenomen. Ik ben benieuwd hoe lang het me lukt...

Ik vroeg me even af: hebben jullie je tegen iemand in je omgeving verteld? Ik zou het heel graag aan iemand in m'n omgeving willen vertellen, maar ik weet dat mijn man dat niet zo leuk zou vinden. Daarnaast wil ik ook niet dat "iedereen" weet dat wij "er" mee bezig zijn, want als het een tijd niet wil lukken of zo, dan wil ik niet dat er steeds vragen gesteld worden. Maar toch zou ik het wel fijn vinden als ik het er met iemand (buiten mijn man) over zou kunnen praten.

Hoe doen jullie dat? Vertellen jullie het wel aan je ouders of beste vriendinnen? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

En verder natuurlijk iedereen succes met klussen en wachten!

Groetjes, Esk

Hallo,

Ik had me ook voor genomen niet zo veel mee
bezig te zijn deze maand maar nu is dat ook
niet echt gelukt. Ja wij zien ook echt overal
mama's met baby's en bolle buiken.
Maar ik heb het wel tegen me vriendin gezegt
dat we voor een 2e gaan zo kun je er toch nog
met iemand over praten mannen zijn er wat
makkelijker in vind ik ze voelen niet wat wij voelen.

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan