Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Hey allemaal!

Het nieuwe jaar is inzicht, waardoor er weer een nieuwe kans is.

Mijn ei gaat vandaag of morgen springen. Helaas heeft vriendlief de griep goed te pakken waardoor ik mijn eisprong ga uitzwaaien. Stom!

Komend jaar daarom nieuwe kansen, 2018 wordt misschien wel ons jaar. Een grote droom is om samen een kindje te krijgen!

Wie doet er mee om in 2018 zwanger te worden?
 
@beautygirl ik ga mee naar 2018 waarschijnlijk pas over 13 dagen of meer mijn eisprong als ik uit ga van 37 dagen dan kan ik 16 januari testen.. dus hoop dat 2018 ons jaar word
 
 
 
Oooh jaaa ik!!
Heeeeeel graag. Ik heb nog een klein kansje om nu al zwanger te zijn... Maar anders gaan we er inderdaad voor in het nieuwe jaar. 2018 wordt hopelijk een mooi jaar. 
 
Ik ben gister helaas ongesteld geworden. Dus ook ik ga mee naar 2018 ik hoop egt zo dat dat ons jaar word. 
Heb begin oktober een curretage gehad. En was eigenlijk in april uitgerekend dus hoop egt van harte dat ik in april sowieso zwanger ben. 
Wij zijn sinds juli bezig voor een kindje en was toen meteen zwanger en nu alweer 2x ongesteld geweest. 
 
Hoiii,

Ik ben nieuw en ik wil ook graag meedoen! #jeejjj.

Voor mij is het allemaal nog heel nieuw.. had gister de pil na de stopweek moeten nemen en in goed overleg met love besloten te stoppen.

 

 

 

 
 
Ha dames,

Wij doen met jullie mee! We hebben al 1 kindje van 1 jaar en 9 maanden en willen graag een tweede.

Het afgelopen jaar heb ik drie miskramen gehad (juni, oktober en november).
Op het moment zijn we er even niet zo mee bezig om zwanger te raken omdat ik mijn lichaam even rust wil geven.
We wachten even een ronde of twee en dan, in 2018, gaan we er weer voor! :)

Ik hoop dat het voor ons allemaal een mooi jaar wordt!

Liefs,
 
@jmdh spannend! Hoeveel dagen was je laatste cyclus ook alweer?
@maartje van doren zit je al over je NOD? Spannend, het kan nog gebeuren.
@Suuz wat spannend voor jou! Is dit je eerste kindje? 
@rozemarijn wat heftig om er 3 mee te maken. 
 
Zullen we het maar erop houden dat 2018 ons jaar is? Dat we allemaal een klein wondertje krijgen.
 
Jaa voor ons de eerste. Voor mij voelt het heel onwerkelijk nog, alsof ik over iemand anders praat haha. 
Heb er heel veel zin in! Lijkt me zo bijzonder :)
 
 
Terug
Bovenaan