Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Hai. 
 
Ook ik ga denk ik mee naar 2018. Mijn NOD was afgelopen zaterdag ongeveer. Heb 3 jaar lang de implanon gehad en 3 dagen na het verwijderen een bloeding van 4 dagen gehad. Nu echter misselijk en vermoeid, maar ook krampen in mijn buik a la menstruatie. Meerdere testen zijn negatief helaas. Ik probeer het los te laten maar dat is zoöloog moeilijk haha
Voor allemaal hopen op het beste. 
 
 
Hai. 
 
Ook ik ga denk ik mee naar 2018. Mijn NOD was afgelopen zaterdag ongeveer. Heb 3 jaar lang de implanon gehad en 3 dagen na het verwijderen een bloeding van 4 dagen gehad. Nu echter misselijk en vermoeid, maar ook krampen in mijn buik a la menstruatie. Meerdere testen zijn negatief helaas. Ik probeer het los te laten maar dat is zoöloog moeilijk haha
Voor allemaal hopen op het beste. 
 
 
Wat spannend allemaal! Zonder dat je het door heb, zijn we er allemaal mee bezig! 
Ben benieuwd wie er van dit topic als eerst zwanger is. 
Ik zit inmiddels op cyclus dag 16 nog minimaal 10 tot 14 dagen tot mijn volgende cyclus, dan kunnen we er in januari helemaal voor gaan. Waarschijnlijk is mijn eisprong rond 10 januari.
 
spannend, maar zo klaar voor om zwanger te zijn. 
Hebben jullie een idee wanneer je volgende cyclus begint + eisprong is? 
 
Mijn volgende cyclus begint 2 januari. Helaas nu ziek op bed en een antibioticakuur gekregen vandaag. In januari nieuwe kansen
 
Hoi dames, ik klets ook graag mee.. wij zijn ook een jaar bezig en twee miskramen verder.. 
 
ik weet momenteel niet zo goed mijn cyclus deze was stabiel 34 dagen.. maar deze maand is het ineens 36dagen geworden. 
Mijn eisprong is dan volgens mij 4januari. 
Morgen een bel afspraak staan met de huisarts ivm niet zwanger worden en rare cyclus ineens.. hopelijk geeft zij mij weer een beetje rust. 
 
Hoi meiden, ook ik ga mee naar 2018. Na een heel licht streepje en aantal dagen overtijd toch ongesteld geworden. We gaan er weer met frisse moed in, ik klets lekker mee maar ga toch proberen het allemaal een beetje rust te geven. Wat komt dat komt en zo niet dan niet. Vind het gewoon ook gezellig hier. 
 
Mijn ongesteldheid is sinds vandaag over. Ik zou mijn eisprong zo rond de kerst hebben dan. Maar mijn cyclussen wisselen nog al eens dus weet het niet precies. 
Ik ben nu van plan het deze maand gewoon aan te zien en er niet teveel mee bezig te zijn. Dit voornemen had ik afgelopen maand ook maar is mega mislukt?
 
Terug
Bovenaan