Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Ik hoop ook dat 2018 ons jaar gaat worden! Komende maand nog wel een kansje, maar ga daar al niet meer vanuit...zijn nu een jaar bezig en de eerste onderzoeken zijn in gang gezet...
 
Ik ga mee naar 2018. In september een buiten baarmoedelijke zwangerschap gehad en hopen in het nieuwe jaar zwanger te worden van ons eerste kindje. Over een week heb ik mijn eisprong en dan is 2 januari mijn nod. 
 
 
Welkom ladies! 
Wat fijn dat ik merk dat ik niet de enige ben. Was bang dag ik een beetje de enige was. 
Mijn eerste cyclus dag begint eind december waarschijnlijk als ik naar mijn oude cyclus kijk. 
Leuk om elkaar op de hoogte te houden.
 
Hoi dames ! 
Ik had eigenlijk vanochtend op goed nieuws gehoopt na 4 dagen te laat zijn maar helaas weer een negatieve test dus sluit me hier graag bij aan. Ik denk dat ik on bewust zoveel mee bezig ben dat het niet lukt dus ik ga het vanaf vandaag proberen compleet van me af te zetten. Ben gestopt sinds ausgustus die cyclus was 52 dagen , de 2de 28 en deze dus weer langer. 
Liefs 
 
Oh wat naar wakker worden, Kijk! Stom dat die testen (bij voorkeur) in de ochtend moeten he?
succes met loslaten, ik roep het ook maar is toch gemakkelijker gezegd dan gedaan...
 
@mausch ja heel naar wakker worden hele dag is verpest. Ja idd vind het zo knap dat mensen het kunnen loslaten en dat het dan ook meteen raak is. Jij ook succes met loslaten .. laten we hopen op snel goed nieuws. 
 
Hier ook voor de eerste! Heel erg spannend l!
oktober spiraal laten verwijderen, cyclus van 33 dagen en 28 gehad. Meteen een “beginnersvraag”: als je ongesteld word heb je dan automatisch een eisprong gehad? Hopelijk word 2018 ook ons jaar en gaat het allemaal zoals het hoort te gaan. Nu eerst aan het wennen wat een gekke dingen er allemaal in mijn lijf gebeuren na 3,5jaar niet ongesteld te zijn geweest met de spiraal ? succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan