Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Mag ik zeggen dat ik graag wil dat mijn menstruatie voorbij is? Ik denk dat ik komende ronde zonder ovulatie testen ga doen. Gewoon kijken hoe het voelt. Misschien ben ik er dan wel minder mee bezig. 
Ik ben benieuwd Hoelang mijn cyclus gaat duren deze maand! 
Spannend klojo & wendy! Houden jullie mij op de hoogte? 
@nonamns bij mij begon mijn menstruatie met oud bloed! Dus misschien is je menstruatie wel begonnen of toch innesteling. Hoeveelste dag van cyclus zit je?
 
Beautygirl ik heb vaker gehoord wanneer je los laat het beter lukt. Dus probeer erin te ontspannen en als t komt, dan komt t.
Ik snap je wel hoor vooral als je zo graag wilt. Bijv mijn ouders, hebben er 12 jaar over gedaan om kinderen te kunnen krijgen. Uiteindelijk besloten mn ouders een pleegkind te nemen. Nou je raad t al jaar later was ze zwanger (2ling). Na mijn broers kwam ik. Zit 1,5 jaar tussen. Mn moeder kwam er na 3 maand achter dat ze zwanger was. Dus hup zo ineens 3 kinderen terwijl ze 12 jaar geprobeerd hebben.
 
Teveel er mee bezig zijn geeft natuurlijk ook stress, das natuurlijk niet goed.
Houd je zeker op de hoogte. 
 
Ik weiger bewust ovulatietesten.. aangezien wij altijd ongeveer al om de dag klussen omdat we het leuk vinden, lijkt het mij onnodig. En daarbij denk ik dat het mij dan automatisch minder bezig houdt. Soms kijk ik bewust niet eens naar de dagen en dan weet ik niet wanneer wat moet zijn... ? het zal veel tussen de oren zitten denk ik. 
 
@wendy ik ben heel benieuwd! Wij vrijen niet om de dag, maar gewoon wanneer we zin hebben en ook tijd hebben. Tijdens de eisprong een keer vaker dan anders. 
We gaan nu pas naar ronde 3, maar omdat ik eind augustus gestopt ben met de pil lijkt het een eeuwigheid te duren. We konden al in ronde 4 zitten, maar in december zat er een griep precies tijdens mijn eisprong.
 
 
 
@beautygirl ik zit nu op vier dagen na mijn terugplaatsing van een blastocyste van vijf dagen oud. Dag 19 van mijn cyclus.. 
 
Nou hier ook niet om de dag hoor. Ivm ploegendienst van mn vriend waarbij ook nachtdienst zit wil dat niet zo makkelijk. Hier indd ook de griep gehad tijdens eisprong.
Vandaag ongesteld geworden btw. Jammer maar op naar de volgende ronde. Ikben oktober gestopt met de pil. Miss iets te snel verwacht haha maar goed onze eerste was ik ook nog maar 3 maand vande pil en toen zwanger.
 
Terug
Bovenaan