Nieuw jaar, nieuwe kansen! Zwanger worden in 2018

Hoi! Ook wij vrijen niet om de dag. Doen het wanneer we tijd en zin hebben, al proberen we wel rond de eisprong om de dag of om de 2 dagen. Nu heeft mijn man ook ploegendienst dus dan is sws al moelijker.
Verder zijn we inmiddels al bijna 2 jaar bezig. Hebben ook al alle onderzoeken gehad. Met hem is alles prima, alleen ik heb een lichte vorm van pcos waardoor ik geen sprong heb of een hele verlate. Dus ik slik al een hele tijd Clomid. Hierdoor heb ik wel een normale mentruatie en een sprong...nu alleen nog hopen op een zwangerschap. De wens is groot en tegelijkertijd probeer ik het los te laten want het werd een obsessie. Ik wens jullie iig succes!!
Wie weet mogen we in verwachting raken dit jaar.
 
@Beautygirl wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden! Wat zouden die steken dan geweest kunnen zijn? Hopelijk is het snel voorbij en kan je weer met frisse moed naar de volgende ronde!
@Felicia2014 een voorzichtige proficiat! Ik ga duimen voor je dat de testjes donkerder worden!
@Klojo hoelang ben je al overtijd? Inmiddels al een keer getest?
@Nonomns ik heb hier geen ervaring mee, maar ik heb even voor je gegoogled en zoals altijd kom je veel verschillende verhalen tegen... Het zou kunnen, maar als het niet heftig is zou het misschien ook een innestelingsbloeding kunnen zijn of misschien is je lichaam wel gewoon een beetje van slag door de terugplaatsing???
 
Heyy kan iemand me helpen? Ik ben een paar maand geleden gestopt met de pil en ik heb tot nu toe nog nooit een eisprong gevoeld of ook niet van dat doorzichtig rekbaar slijm gehad .. weet iemand hier iets over want ik maak me er echt zorgen over? ik kan me zelf niet eens herinneren dat ik dat ooit heb gehad 
 
@niroflo misschien waren de steken mijn eisprong? Dan heb ik hem wel echt duidelijk gevoeld! Maar mijn menstruatie was 15 dagen later. 
Tot nu toe nog niks gevoeld in mijn nieuwe cyclus. Misschien komt die nog? 
 
Hoe gaat het met jullie dames?
 
Hi ik sluit me ook maar aan..
 
Ik ben 8 ffebruari bevallen van Jenayah met 23 weken. Ze heeft een ernstige afwijking.. ook met de geboorte bleek dat er meer aan de hand was, dat niet op de echo te zien was. We moesten haar laten gaan.. Ik hoop dat de volgende zwangerschap goed verloopt en dat het kindje gezond is.
X
 
Hallo allemaal!
Na een aantal weken "offline" te hebben meegelezen, nu toch maar een account aangemaakt. 
Ik ben sinds 19 februari gestopt met de pil. Ik had toen net weer 3 pillen gehad van een nieuwe strip.
Mijn vriend(32) en ik(26) willen heel graag een kindje.
Afgelopen maandag zou ik ongi moeten worden als ik nog aan de pil zou zijn. Afgelopen woensdag ongi geworden.
Maar nu vraag ik mij af.... Was dit nog een ontrekkingsbloeding van de pil of was dit een natuurlijke menstruatie en krijg ik volgende week een eisprong? Want ik had nu onwijs veel bloedverlies vergeleken met anders....
 
Groetjes van mij.
 
 
 
Terug
Bovenaan