Helaas had ik net de meeste spullen van mijn zoontje (die ik toen 2e hands gekregen had) weggegeven ivm ruimte gebrek en omdat ik de eerstvolgende jaren nog geen 2e wilde weggegeven.
Een maand later kwam ik erachter dat ik toch weer zwanger was.... Na de eerste shock was ik erg blij, maar om nu alles nieuw te kopen
Ik heb ook geen ruimte voor een baby kamer, dus de kleine komt de eerste tijd gewoon bij ons op de kamer en een commode had ik nog dus we hebben alleen het ledikantje en de badspullen 2e hands gekocht (wel een nieuw matrasje gekocht). De maxi cosie mocht ik gratis ophalen en de kinderwagen heb ik van markt plaats (show model, dus wel nieuw maar goedkoop).
Maar ook als ik het geld (en de ruimte) ervoor had gehad, dan nog had ik denk ik een babykamer van markt plaats gekocht. Ik vind die winkels zo duur (het lijkt wel alsof alles waar baby voor staat dubbel zoveel kost) en mensen gooien tegenwoordig zoveel goede spullen weg; ik vind het gewoon zonde om alles (wat te wassen valt) nieuw te kopen (zou ook nooit een kinderwagen van 900,- euro kopen, vind ik persoonlijk een belachelijk bedrag voor iets waar ze max 3jaar inzitten). En als je sommige dingen nog een verfje moet geven vnd ik dit extra leuk: zo geef je er een persoonlijk tintje aan.
(de inrichting van mijn huis bestaat ook grotendeels uit 2e hands spullen, soms zelfs van het grof vuil gehaald en opgeknapt)
Liefs (hippy) Nika