Nieuw op dit forum!

Welkom!! Je moet wel dagelijks lezen anders is het niet meer bij te houden .

groetjes Sonja mama van Evi (6-1)

Nou, hier is inderdaad meer te beleven. Wat een reacties zo snel! Mijn zus is trouwens inderdaad een van de 'stamgasten' op dit forum: ruth30.

haha de zus van Ruth. Jullie hebben toch nog een zus die net is bevallen? Of haal ik iemand door de war?

groetjes

Klopt helemaal. We zijn met drie meiden thuis, en toevallig alledrie nu net moeder. Ruth heeft nu twee kindjes, en voor mijn zusje en mij is het onze eerste telg. Echt heel leuk, drie van die kleintjes!

groetjes, Esther

Gezellig hoor al die ukkies. En allemaal een beetje van dezelfde leeftijd. Mijn zusje heeft ook pas een kleintje, dat scheelt precies 6 maanden.

groetjes

Wat leuk zo samen kindjes!!!
Welkom hier. Grappig de zus van Ruth...
We kijken hier niet zo nauw, hoor. Mei is ook prima, schuif lekker aan.

(alleen niet veel schrijven als ik niet kan lezen, een belangrijke regel hihi)

Groeten
Rosanne

Ow, wat grappig. De zus van Ruth.

Leuk he. van die kleintjes bij elkaar. Mijn zus en ik beginnen allebei opnieuw zeg maar.
Ik ben trouwens irene, 35 jr en heb een dochter Rachel van 9 en een zoontje Danny net 4 maanden. Hoeveel weken? geen idee dan moet ik gaan tellen.

Mijn zus heeft een zoon van 11 en een dochter van 7 en is nu ook weer zwanger. Zij is 24 dec uitgerekend dus ze zal wel niet mee komen kletsen bij ons voorjaarsmoeders.

Ik verheug me erg op de komst van dat kleintje erbij. gezellig hoor.

Welkom hier en idd niet al te veel typen, want ik kan het nou al niet meer bijbenen.

groetjes irene

De zus van Ruth dus... gezellig! Lekker schrijven hier hoor, zo veel als je wilt. De dames hier begonnen al een beetje in te kakken. Ik was vanavond in een kwartier bijgelezen en dat na bijna een hele dag !

Enne Rosanne, dat weinig schrijven als jij niet kan lezen, dat verzoek moet je eerst in drievoud indienen, hoor....

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan