Nieuw op dit forum!

Hoi Esther en Job!

Zoals je kunt zien had ik me ook al ooit aangemeld op dit forum! Maar omdat Ruth hier zo'n junkie was ben ik verder gegaan op het forum van 9maand.com maar ik lees hier nog wel vaak mee!!!
Grappig hoor, met z'n 3tjes op 1 forum... ik ga maar gauw terug naar "mijn" forum, maar blijf zeker nog vaak meelezen wat jij en Ruth allemaal wel niet vertellen op dit forum!

Groetjes van  de jongste van de drie zusjes!

Liesbeth (en Amber 14-04-2007 natuurlijk!!!)

Hai Esther,

Heel gezellig hier!! Welkom!!

Groetjes Veronique

Hee wat grappig; ook mijn andere zusje op dit forum! Nou, wij zijn compleet zo met z'n drieen!
Zijn er nog andere forummers die zusjes van elkaar zijn?

groetjes, Esther

Mijn grote zus heeft een kindje van juni 2006 en leest veel mee op het forum maar ze schrijft zelf bijna nooit. Nou weet ik dat ze ook regelmatig stiekem hier komt spieken naar mijn verhalen! Soms  begint ze  dus over  dingen die ik haar helemaal nooit verteld heb haha, en dan moet ze toegeven dat ze stiekem hier meeleest.

groetjes, paulien

Wat leuk om met je zussen van alles te delen. Ik heb nog 3 zussen. De oudste 2 hebben allebei 2 kinderen, maar die gaan allemaal al naar de middelbare school of studeren al..... Zij hebben hun kinderen vroeg gekregen.
Mijn jongste zusje heeft geen kinderen. Haar vriend wil dat niet en intussen is ze ook al 38. Ik vind het jammer dat ik niet gelijk met mijn zussen de kleine had. Wel zo leuk om ervaringen uit te wisselen enz.
Gr. Marie-José (moeder van Britt en al weer 40, bijna 41...)

Terug
Bovenaan