Nieuw "voorstel" rondje

A

Anoniem

Guest

Ik wilde er nog eens een kennismakingsrondje tegen aan gooien.
Ik heb wel nog steeds meegelezen en niet altijd gereageerd maar dat is omdat ik er wat afstand van had genomen, want mensen die nieuw zijn: dit is echt verslavend hoor!

Mijn naam is Vera. Ik ben 30 jaar en  15 juli dit jaar getrouwd.
Ik woon in Limburg, en werk als receptioniste,  fulltime bij een aannemer.
Wij gaan voor ons 1e kindje, ronde 3 (dit zullen jullie wel vaker zien).
Afgelopen weekend was mijn NOD (niet ongesteldheid dag, dat je het zou moeten worden, maar niet wilt dat het komt.) Mijn ongi is er nog steeds niet, en dit weekend ga ik samen met mijn man de 1e test doen! Spannend! Begin nu wel zenuwachtig te worden, om de test te kunnen doen. Voor de rest heb ik een heel rustig gevoel, alsof ik de uitslag al weet.....

Er zijn met mij een aantal mensen die ook dit weekend de test gaan doen, en die wil ik vast sterkte en succes wensen. We houden elkaar op de hoogte, en als je je hart wilt luchten, er is altijd wel iemand die reageert, succes meiden. Groetjes Vera

Hoi Vera,

Goed idee! Ik ben zo'n nieuwe en nu al verslaafde forumbezoeker, haha!
Mijn naam in Nina, ik ben 28 jaar en getrouwd. Dit is voor ons ronde 1, maar ik ben wel al in april gestopt met de pil. Tot nu toe hebben we het braaf veilig gedaan om mijn lichaam even rust te gunnen na 13 jaar pilgebruik. Ik werk als opleidingsconsultant en woon in de regio Utrecht.

Groetjes en iedereen heeeeeeeeeeel veel succes!
Dikke kus, Nina

Hoi,

Ik ben 28 jaar en bezig voor de tweede (wij zitten nu in ronde 3). We hebben al een dochtertje van bijna een jaar. Ik kom uit de regio Rotterdam.
Ik wens jullie veel succes.

groeten Kesha

Haai,

Nou dan ga ik ook nog maar even, want dat is alweer een tijdje geleden!
Ik ben Hes, 26 jaar, werk als freelance tekstschrijver en balletdocente. Ik ben bijna klaar met mijn studie communicatie- en informatiewetenschappen in Tilburg.
Ik woon samen met mijn vriend (31). Sinds april wonen we in ons droomhuisje in Zoetermeer. Zelf kom ik uit Brabant, maar mijn vriend is in Zoetermeer geboren en getogen!
We zitten in ronde 2 voor ons eerste kindje. Ik had berekend dat mijn NOD 18 oktober zou zijn, maar mijn ei was wat eerder dan verwacht (als ik tenminste op de tekenen kan vertrouwen). Dus misschien is mijn NOD de 15e al...Ik ga in ieder geval niet testen voor de 19e, voor alle zekerheid.
We hebben 2 katten, Saar en Jopie. Jopie heeft een gebroken pootje en zit nu al een maand in het gips. Héél zielig!
Ik kom erg vaak op dit forum, maar heb niet zo vaak tijd om zelf ook te schrijven. Maar ik leef wel heel erg met iedereen mee hoor! Hoop dan ook dat oktober de maand van de zwangerschap wordt voor velen van ons!

xHes

Ik heb dit onderwerp geopend, en wil nog even reageren. Mijn NOD was 3 okt, maar er is nog steeds niks te zien. Morgen een week overtijd. Ben nog niet ongi, en heb vanmorgen mijn eerste test gedaan, en ook maar 1 streepje, dus ik snap er niks van........
Ik wens jullie allen, veel succes. Klus ze. Groetjes Vera (Soraja)

Hallo!

Misschien test je over een paar dagen wel positief Soraja...hoop het voor je!

Nou; ik ben Duin, 28 jaar, en woon heel gelukkig samen in Amsterdam. Ik ben alweer een paar jaar freelance vormgever, en heb het erg naar mijn zin op deze manier. Ook ik heb een poes, die momenteel half over mijn laptopje hangt. Ze leest ook altijd mee met het forum.
Het is altijd mijn grote droom geweest om moeder te worden, en eindelijk ben ik er dan mee begonnen. Begin nu aan ronde 2!

Succes allemaal he!

Groetjes,
Duin

hallo allemaal
Even voorstellen in een nieuw rondje
Ben "bikkel", ben 28 jr jong en woon in gelderland. We hebben een dochtertje van ruim 2 jaar en zijn nu in ronde 4 voor een tweede. ERg spannend allemaal, ons dochtertje kwam namelijk sneller dan we erover na hadden gedacht, dus dit is allemaal nieuw voor ons. Ik werk zelf als kleuterjuf en intern begeleidster op een basisschool.
Ik weet niet uit mijn hoofd wanneer mijn nod is en dat is een goed teken. Was er afg maand teveel mee bezig vond ik zelf, en wil deze maand wat rustiger oden. We zijn gisteren verhuisd na 3 maand verbouwen en met al die stress nu achter de rug hoop ik dat het lukken gaat... Heb wel een rare cyclus nog hoor na stoppen pil, op dag 18 ovulatie en dag 27 al ongesteld dus dat moet nog wel verbeteren. maar deze maand niet elke dag ovulatietesen heb ik met mezelf afgesproken....dus deze maand wat rustigere.
Succes allemaal en tot mails
liefs mij

Hallo dames,

Mijn naam is  Pascal en ben 24 jaar, vandaag heb ik kennis gemaakt met deze  forum en al aardig wat berichtjes gelezen van jullie.
Mijn vriend en ik zijn inmiddels 5 maanden bezig om zwanger te worden, en ondanks dat het nog niet heel lang is, was ik vandaag behoorlijk teleurgesteld dat ik toch ongesteld ben geworden. Nu als beginnende ben ik erg benieuwd om van jullie te horen/lezen hoeveel maanden er over heen gaan voordat de resten van de pil uit je lichaam zijn, en misschien kunnen jullie mij ook een indicatie geven na hoeveel maanden het  ongeveer normaal is dat je zwanger bent. Wij baalden enorm dat we ook deze maand niet zwanger zijn maar ja misschien stelt 5 maanden nog wel helemaal niets voor. Ook vind ik het moelijk om er achter te komen wanneer mijn vruchtbare periode is, de een zegt rond de 11e dag en laatst las ik ergens dat het tussen de 6e en de 21e kan zijn (de gehele periode dus). En tenslotte mijn laatste vraag, ik las laatst dat je toch zwanger kan zijn ondanks je menstruatie.. tja kan dat  en hoe kom je er dan achter (last van pijnlijke borsten en krampen?)
Al met al veel vragen maar ja wie weet kunnen jullie mij via deze forum een beetje helpen.

Groetjes Pascal

Terug
Bovenaan