Nieuw "voorstel" rondje

Nog een keertje dan:
Ik ben Suus 29 en mijn vriend is 31. Wij zijn dit jaar 10 jaar bij elkaar niet getrouwd. Ik kom uit regio Noord-Brabant. Wij wonen samen met onze 2 lieven katjes en parkieten visje en konijntje! Ik werk als administratief medewerkster op een assurantiekantoor 36 uur.
We zijn nu in ronde 9 beland voor ons 1e kindje.

Veel klusplezier iedereen en hopelijk hoeven we hier niet al te lang rond te hangen.

Van Suuske.

aangenaam ik ben janny.en ik ben 30 jaar .ik heb twee kinderen en ga voor de derde dit is mijn eerste ronde zelf kom ik uit den haag liefs kusjes timous.

Hoi meiden ,sorry ik heb mijzelf eigenlijk ook nooit voorgesteld
Ik ben Monique 28 jaar parttime verkoopster en woon in Rotterdam. Ik zit in de tweede ronde voor ons tweede kindje. Ik reageer vaker dan dat ik zelf wat schrijf geloof ik

dan zal ik ook maaar eens vertellen hoe en wat.
Ik ben mirinda 30 jaar 2.5 jaar getrouwd
woon in de regio delft/den haag

Als ik het goed begrijp geven de ronde's aan hoeveel maanden je aan het afwachten ben?
dan zijn wij aan ronde 1 bezig.

Hallo allemaal.

Mijn naam is Peggy ik ben 21 jaar woon samen met mijn lieve vriend en ons zoontje van 2, we zijn sinds juni bezig voor een 2de helaas ben ik 8 oktober ongie geworden.
Was wel even spannend ik was 4 dagen overtijd, maar helaas voor dus op naar ronde nummer 5.
We willen het deze keer gaan proberen via een schema dat ik heb uitgerekend op babybrabbel.
Kijken of het lukt en werkt, zo niet dan ben ik van plan om me er niet meer zo veel mee bezig te houden en kijken wat de tijd zal uitwijzen(maar dat lijkt me wel erg moeilijk)
Ik zie het namelijk al helemaal voor me heerlijk in ons huisje lekker zwanger zijn me zoontje voorbereiden op de komst van zijn broertje of zusje, het geweldige nieuws vertellen dat ik zwanger ben..... pfff ik kan er nu wel uren over door praten, maar dan loop ik mezelf alleen maar gek te maken op een positieve manier
Ik heb wel een vraagje:
Donderdag 13 oktober is mijn meest vruchtbare dag en vrijdag 14 oktober is mijn eisprong volgens het schema.
Maar ik ben 8 oktober ongie geworden, kan dat allemaal zo snel achter elkaar?
Ik dacht altijd dat je 14 dagen na je ongesteldheid het meest vruchtbaar bent.
Ik raak er eigenlijk een beetje van in de war
Of heeft het ook te maken met dat ik 4 dagen overtijd was met mijn menstruatie?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Groetjes Peggy

Hey Peggy, volgens mij heb je iets verkeerds gedaan bij Babybrabbel.
Ik weet niet hoelang je cyclussen zijn, maar als die 28 dagen is heb je op dag 14 je eisprong en ben je dus die dagen daarvoor heel vruchtbaar. Je moet er vanuit gaan dat ongeveer 14 dagen na je eisprong je menstruatie volgt. Maar dat kunnen er ook een paar meer of minder zijn. Snappie??
Hmm.. als ik het zo es terug lees snap ik het zelf niet eens. Hahaha...
Kijk es op predictor.nl. Daar wordt alles heel duidelijk uitgelegd.
Succes met zwanger worden!

TeHa

Hoi allemaal,

Mijn naam is Rosanne en ik ben de mama van Quentin van bijna 1 jaar oud (november). Ik ben getrouwd en woon in Gelderland. Verder lopen er thuis nog twee katten rond (die momenteel erg veel beweging krijgen door een kruipende Quentin hihi).  

Wij willen heel graag een broertje of zusjes voor Quentin. Met name ook omdat ik bijna 35 ben en mijn man is 39 jaar oud en het 2 jaar duurde en diverse bezoeken in het ziekenhuis voordat Quentin geboren werd. We hopen nu heel erg dat het wat sneller zal gaan.

Ik ben net vandaag ongesteld geworden dus wij gaan naar ronde 2.

Succes allemaal!

Groetjes,
Rosanne

Hoi Hoi

Een beetje laat maar beter laat dan nooit.
Ik ben Ronda ik ben 25 jaar en heb 6 jaar een relatie,
we hebben een hele lieve hond van bijna 6 een
American Staffordshire Terrier een teef.
We gaan ronde 5 in voor ons eerste kindje.

Iedereen veel klusplezier en hopelijk zijn we
allemaal binnenkort zwanger.

Veel liefs Ronda

Terug
Bovenaan