Nieuw "voorstel" rondje

Hoi,

Ik ben Frederique, 28 jr. en net 1 mnd gestopt met de pil na 11 jr. Vind het nu al onwijs spannend! Gek he, dan heb je de keus voor jezelf samen met je vriend gemaakt, en dan wil je het liefst dat 't meteen raak is!! Is misschien niet reeel want t kan natuurlijk nog best even duren, voordat je normale cyclus  weer gaat werken en je zwanger wordt..maar toch..  

Groetjes en hoop jullie nog vaak te spreken op 't forum, ook ik ben  nu al verslaafd!  

hoi hoi

Ik ben Esther, 23 jaar en in de 6e ronde voor ons 1e kindje.
Ik woon samen met mijn vriend (28), nu 2 jaar. we kennen elkaar ongeveer 3 jaar.
ik ben eigenlijk bijna dagelijks ff op de site om te kijken hoe iedereen het maakt maar log me zelden in.
mijn cyclussen varieren van 29 tot 52 dagen en ik heb dus geen idee wanneer ik vruchtbaar ben, ik heb ook geen nod en dat maakt het vaak ook een beetje lastig om met iemand de spannende dagen door te komen.

ik reken altijd maar op zo'n 40 dagen.

we hebben wel al 2 honden. heerlijke beesten.
en ik kan mijn lol op als gastouder, ik heb momenteel 9 oppaskids en gemiddeld 5 per dagdeel.

groetjes esther

Hallo ik ben laura 21 jaar.
Ben al 7 jaar samen met mijn vriend.
Echt huisje boompje beesje bij ons.
We hebben een leuk huurhuisje in een rustige buurt (zijn vorig jaar verhuisd)
En hebben een super lieve hond.
Na al een tijdje hints te geven aan mijn vriend kwam HET gesprek eindelijk aan de orde. Kinderen. Wanneer, hoe verder enz.
We hebben uren gepraat.
En samen besloten......
En ga nu voor de eerste. Maar ben bezig met mijn 3e ronde.
Spannend!!
Ik ben inderdaad ook een verslaafde geworden aan deze site.
Jullie zijn allemaal zo vriendlelijk, en openhartig.
Ik ben SUPER blij dat er overal zulke leuke mensen rondwandelen.

Hallo allemaal,

Ik ben Jasmijn, inmiddels ronde 3, 1e kindje  en 30 jaar. Kom uit de omgeving van Utrecht.
Woon al drie jaar samen. Ben in januari gestopt met de pil en vanaf augustus
echt bezig. Ik werk op kantoor als secr.

Lees altijd veel mee, maar reageer niet zo vaak. Maar ik leef wel ontzettend veel mee met iedereen hier!!

Groetjes Jasmijn

Hallo allemaal,
Ik ben Esther, ik lees zo af en toe eens mee maar heb nog niet veel gepost. Maar ik hoop dit in de toekomst wel te doen. Ff voorstellen:
Ik ben Esther, 28 jaar, getrouwd sinds 20-05 en woonachtig in Belgie. Ik ben Nederlandse, afkomstig uit Zutphen en woon sinds 3 1/2 jaar in (de buurt van) Gent. Mijn man is een Belg, we zijn 5 jaar samen. We wonen sinds een jaar in ons eigen huis in een nieuwe jonge wijk, met twee konijnen, twee cavia's en een vis. Ik ben verpleegkundige in een verpleeghuis op een dementenafdeling. Het onderwerp kinderen is al vaak de revue gepasseerd, maar nu zij we er beiden klaar voor en we zijn helemaal huisje boompje beestje. We hebben nog geen poging gedaan om zwanger te worden, maar we willen daar volgend jaar mee beginnen, in januari. Ik ben nu nog aan de pil (vandaag ongesteld geworden). Ik heb gelezen dat sommigen van jullie al een paar maand eerder van de pil af zijn om je lichaam wat rust te gunnen, dat lijkt me wel een goed idee aangezien ik ook al een jaar of 14 aan de pil ben! Deze week even overleggen met manlief.
Groetjes, Esther.

Hm, zojuist al even overlegd met manlief, die ziet het nut niet in van 'ont-hormonen' en heeft geen zin in gedoe met condooms. Nu is het dus mijn beslissing om al wel of niet te stoppen met de pil... De kans dat het gelijk raak is is niet zo groot maar wel aanwezig. Bij m'n moeder was het beide keren ook gelijk raak, al geloof ik niet dat vruchtbaarheid iets erfelijks is. Ik slaap er nog maar een nachtje over geloof ik. Normaalgezien zou ik vrijdag weer moeten beginnen met de pil dus ik kan er nog even over nadenken.
Groetjes en trusten, Esther.

Hoi allemaal

Nou dan doe ik het ook nog maar eens.....

Ik ben Annet, 22 jaar oud en een jaar getrouwd met mijn lieve mannetje.
Ik zit momenteel in ronde 10, maar doe deze maand helaas niet mee en ga dus gelijk naar ronde 11. Vandaag is de grote dag dat de ha mij waarschijnlijk zal gaan doorverwijzen naar de gyn. Hoewel ik niets verwacht is dat toch wel wat eng.......

Ik woon in Zandvoort, heb twee katten (errug gezellig) en zit op een oer-gezellig popkoor.
Ik kom al een maand of vier (misschien zelfs wel vijf) op het forum en ben een tijdje niet zo veel hier geweest, maar ben weer redelijk terug.

Zo, genoeg geluld.....nu zwanger worden jullie!!!!!
Liefs Annet

Zal ik me ook maar eens voorstellen.

Lees al een tijdje me en de laatste weken steeds meer. Mijn naam is Petra, ben 31 jaar.

We zitten in ronde 7 voor de tweede. Onze dochter wordt deze week 3 jaar.

Tebbe

Terug
Bovenaan