nieuw

hoi carina,

wij hebben het aan mijn schoonzus verteld, dit is ook tevens een van mijn beste vriendinnen. ik heb het aan een collega verteld die zelf ook heel graag een kindje wil, maar haar vriend wil eerst trouwen. we waren altijd grapjes aan het maken over bij wie van ons het eerst een kindje zou komen, omdat mijn vriend eerst ook nog wilde wachten.
verder heb ik het aan niemand verteld.
ik vind het soms wel moeilijk om niet te zeggen, maar ben bang dat mensen er dan te veel naar gaan vragen en dat het steeds weer een teleurstelling word.  

groetjes kwinty

Hoi ik ben hier ook nieuw!
Ik ben 20 jaar (bijna 21)  woon in zuid holland en heb een dochter van bijna 2.
We zijn eind december gestopt met de pil en ik moet 20 jan. ongesteld worden dus ben benieuwd!
Leuk al die berichtjes hier te lezen!

Groetjes

hoi hoi meiden.....

ik zou me eigen even vooorstellen ... ik ben tamara en ben 22 jaar en kom uit dordrecht we zijn nu ongeveer 3 maanden hier op dit forum {we zij oook 3 maanden bezig   } paar dagen geleden waren we voor het eerst 4 dagen overtijd dus hadden al een beetje hoop maar helees kwamen de rode  maar ja ...........ik hoop dat jullie het net zo leuk hier gaan vinden als ik.......

groetjes en veel suc6
tamara

hoi hoi

mijn zus zei al gelijk dat ze er niet naar ging vragen, maar dat ik wel altijd bij haar terecht kon als ik dat wilde.
Een fijn idee.

ook met vragen kan ik bij haar terecht. ze heeft de hele malle molen moeten doorstaan om zwanger te kunnen raken. dus ze weet er aardig wat vanaf.

de eerste keer sex zonder pil vonden we trouwens erg vreemd. Het idee dat daaruit dan een kindje zou kunnen groeien. ik weet wel dat dat nu niet gebeurt is, maar alleen het idee maakte het extra speciaal lijkt wel.

en kwinty... we zitten nu op dag 8 van onze cyclus....

groetjes Carina

hoi carina,

ik vind het ook allemaal nog heel vreemd, het idee dat er nu inderdaad vanalles kan gebeuren na de sex.
ik voel mezelf ook vreemd, voel vanalles in mijn buik.
we zitten nu natuurlijk ook tegen de eisprong aan.
ik heb ook 13 jaar de pil geslikt, dus ik kan me voorstellen dat mijn lichaam wel even moet wennen.
wel fijn dat je zus je zoveel kan vertellen.
mijn oudste zus heeft ook al twee kindjes, maar bij haar is het allemaal vrij goed gegaan, behalve de bevalling dan.
groetjes kwinty

hoi kwinty (medeverslaafde volgens mij hahaha)

ik heb volgens mij sinds mijn 16de de pil geslikt, behoorlijk lang dus.
als het goed is zitten we rond de 14de met een eisprong. Mijn vriend zei dat hij nu al wist dat ie dan zin had. Ik lag me rot.

mijn zus heeft veel moeite moeten doen met zwanger worden, de bevalling ging erg snel.
mijn schoonzus heeft bij haar eerste kindje het helpsyndroom gehad, dit kindje is doodgeboren bij (ik dacht) 34 weken. ze heeft nu intussen een kleine van 16 maanden.

ik heb dus verschillende dingen van dichtbij mee kunnen maken.
Het zorgt er wel voor da tje er nuchter over blijft denken. Je kan snel zwanger raken en het verliezen, maar dus ook er lang over doen en een makkelijke zwangerschap hebben.
Wij zien het wel.

deze verslaafde leest nog ff verder...
groetjes Carina

Hai Allemaal

Ook ik ben hier nieuw, al lees ik wel al een tijdje mee.
Ik ben Gonnie 26 jaar en mama van Bram (bijna 16mnd) Mijn man en ik zijn bezig met een tweede kindje. Een week of 12 geleden was het raak. Helaas ging   het na 6 weken mis. Nu weer druk aan het oefenen, nog geen RD gezien nu ongeveer 6 weken na mk.

Owwja wat ik nog wilde vragen waarstaad NOD voor. Ik begrijp het nu wel maar wat is de afkorting precies

grz Gonnie

Terug
Bovenaan