A
Anoniem
Guest
ik weet heel goed hoe je je voelt,
Kijk als eerste is het zwaar lullig dat er iemand je verlinkt heeft zeg maar.
Maar waar ik het dus niet mee eens ben is dat er zo heftig gereargeerd word.
Ze zeggen wel van dat ze het niet mogen vragen maar toen ik een sollicitatie had ( zonder dat ik wist dat ik al zwanger was ) werdt er al gevraagd of ik gezins uitbreiding had gepland!!!!!
Ze vragen het echt wel hoor ze hebben lak aan de regels. mijn contract is dus niet verlengt omdat ik dus vertelde dat ik zwanger ben.
Nou de heftige reacties die over de tafel zijn gegaan zal ik je besparen.
Meid denk goed na met wat je wil en praat eventueel met je oude werkgever, en leg de situatie uit. en dat je graag je ontslag brief nietig verklaard wil hebben als je daar wil blijven.
Sterkte
Groetjes Jantine
Kijk als eerste is het zwaar lullig dat er iemand je verlinkt heeft zeg maar.
Maar waar ik het dus niet mee eens ben is dat er zo heftig gereargeerd word.
Ze zeggen wel van dat ze het niet mogen vragen maar toen ik een sollicitatie had ( zonder dat ik wist dat ik al zwanger was ) werdt er al gevraagd of ik gezins uitbreiding had gepland!!!!!
Ze vragen het echt wel hoor ze hebben lak aan de regels. mijn contract is dus niet verlengt omdat ik dus vertelde dat ik zwanger ben.
Nou de heftige reacties die over de tafel zijn gegaan zal ik je besparen.
Meid denk goed na met wat je wil en praat eventueel met je oude werkgever, en leg de situatie uit. en dat je graag je ontslag brief nietig verklaard wil hebben als je daar wil blijven.
Sterkte
Groetjes Jantine