Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nieuwe Fotowedstrijd... Thema: Kindjes met hun Papaaaaaas :D:D
dit is mijn inzending van deze keer, vond het contrast wel mooi, van zo'n ongeschoren hoofd met zo'n klein koppie erbij. toevallig ook heel goed gelukt.Hij is gemaakt toen tim twee weken oud was, z'n vader werd twee weken later 40 en heb ik hem uit laten vergroten voor z'n verjaardag.
Vond het erg moeilijk om er een uit te zoeken. Dit is een vrij oude al weer maar deze vind ik toch erg lief. Mijn grote kanjer was zo trots dat hij papa was geworden dat hij hele tijden met haar op de arm kon zitten. We zijn dan ook bijna negen jaar bezig geweest. Hij was van af het begin helemaal verliefd op zijn dochtertje. Deze heeft voor mij dus ontzettend veel waarde. De resentere zijn ook leuk maar deze ontroerd mij het meest.
ik wilde even tegen inge zeggen dat ik het een hele mooie foto vind, net wat je zegt als je zolang moet wachten tot het echt een keer gebeurd dan zie je die mannen ook echt helemaal veranderen. dat was bij ons ook het geval. klinkt raar maar wel prettig om te lezen dat het bij jullie ook zolang heeft geduurd ik had het idee dat ik de enige was hier. klinkt echt stom zo maar ik denk dat je wel bergrijpt wat ik bedoel.
Hier mijn inzending.. Ik twijfelde eerst om mee te doen, Ik weet dat mijn vriend t vast niet zo tof vind... maar ik vind t een mooie foto.
Ik heb nog een paar andere heeeele mooie maar die zijn te persoonlijk, om zomaar op internet te zetten (ik zou meteen winnen ) Mijn vriend moest 5 dagen na de bevalling nml terug naar Afghanistan... En de foto van Birgit met hem net voor vertrek zijn echt ontroerend.. Maar ik hou ze voor mezelf.
Dit is op dag 2 of 3...: