Nieuwe Fotowedstrijd... Thema: Kindjes met hun Papaaaaaas :D:D

Wat een geweldige foto's weer. Wordt weer moeilijk kiezen straks.

quote: Evelution reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2008 11:54:45'));

Hier mijn inzending.. Ik twijfelde eerst om mee te doen, Ik weet dat mijn vriend t vast niet zo tof vind... maar ik vind t een mooie foto.
Ik heb nog een paar andere heeeele mooie maar die zijn te persoonlijk, om zomaar op internet te zetten (ik zou meteen winnen  )  Mijn vriend moest 5 dagen na de bevalling nml terug naar Afghanistan... En de foto van Birgit met hem net voor vertrek zijn echt ontroerend.. Maar ik hou ze voor mezelf.
Dit is op dag 2 of 3...:

Dat heb ik ook met mijn man, ik weet zeker dat hij het niet leuk vind, maar hij hoeft niet alles te weten toch!!!

Groetjes van marloes

Peter vergeeft me dit ook niet als hij het ziet maar dat risico nemen we maar.

groetjes chimene
mv levi

Deze foto heb ik vorige week gemaakt van mijn 2 mannen.
Ze vinden het heerlijk om op de bank te liggen,en lekker lol te trappen met hun 2tjes!
Jullie zien,Luuk heeft veel plezier!
Op zijn truitje staat de tekst YEAH!...erg toepasselijk vond ik.

Liefs,Swinnie

quote: mamatorist reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2008 13:30:23'));

Deze foto is van Mariska!!!

Groetjes van Marloes. De tekst erbij zet ze zelf nog neer!!!

Dank je wel Marloes, heel lief van je!

Deze foto is van Feline samen met papa. Ze was toen 6 maanden oud en lag voor het eerst echt helemaal in een deuk.

We hadden de tranen in onze ogen, van ontroering en van het lachen!

groetjes Mariska

ps wat een leuke foto's allemaal!

Ik denk dat ik maar met deze foto meedoe....vind deze ook zo mooi!die grote handen van papa om het nog kleine lijfje van onze Luuk..hier denk ik een maand of 2 oud.

Liefs,Swinnie

ps sorry dat ik er nog een heb geplaatst,dan vervalt gewoon de andere foto....

Terug
Bovenaan