Nieuwe mama's voor derde kindje 2

Hoi allemaal.
nou het is gebeurt de mirena is verwijderd Hahahaha dat ik me daar zo druk over heb gemaakt ,het stelde dus niets voor !
Ik ben benieuwd hoe mijn cyclus nu op gang komt?
hoop dat de glitters nu ook bij mij werken want ik ben er u steeds meer mee bezig (het blijft toch weer byzonder).
Bij mijn eerste vroeg een collega na 11 weken of ik niet iets moest vertellen ha ha.
en bij de tweede was ik wat dikker en kon ik het wat meer verbergen met wijde t-shirts en hebben we het ook met 11 weken verteld.
Groetjes 3ewonder

Ha die Janneke, ja ik snap het.

Enerzijds denk ik dat we het snel moeten vertellen omdat het bij mij ook snel te zien is, bovendien heb ik aan de vorige keren nogal een buik overgehouden (bleeh!). Anderzijds kan die buik nu juist ook mijn voordeel zijn, hahaha. We moeten het dus maar zien! Misschien moet ik het wel snel vertellen omdat ik dan (weer) wekenlang geen koffie meer lust, hihihi

Wat heerlijk Bobbian, Mallorca! Ik ben er ook geweest, maar dan in de lente. Prachtig eiland!

3e Wonder wat fijn dat het zo is meegevallen!

Lekker weertje trouwens hè?

He Mari,

Ik geloof dat ik jou mag feliciteren!
Hoever ben je?

Ik ben gisteren ongesteld geworden! Ik zat er echt op te wachten....Cyclus van 40 dagen....daarvoor van 35 dagen! Voor de zw altijd een cyclus van 28 dagen!
Maar ja ik geef nog volledige BV!

We zien het wel!

Mijn NOD is volgende week rond 22 augustus.
Dus ik moet nog een week geduld hebben en zo wie zo ga ik er vanuit dat het een verloren maand was.
Aankomende week komt er een hittegolf aan, dus lekker het zwembadje weer naar buiten want die had ik even in de schuur gezet.

Hoi meiden
@mamamadelief, yes, ik heb op 7 augustus een positieve test gedaan. Mijn laatste menstruatie was 29 juni (van de pil nog) dus heb ik lang gewacht met testen, want ik had geen idee wanneer mijn NOD was.

Ik denk dat ik een week of 6,5 a 7 ben.
Maar dat zie ik 27 aug op de echo, hoop ik.

Vertellen... ehm ja...ik heb hier ook al een pens he! Kon met 8 weken niet meer in mijn kleren met de tweede. Maar ja, ook erg last van verstopte darmen, en vorige keer voelde ze met 8 weken de baarmoeder al boven het schaambeen.

Nou dames, veel klusplezier!
En fijn dat het meeviel, het verwijderen van dat ding, 3e wondertje!
Ook ben ik smal, maatje 36, maar heb ik een kort buik. Ik word snel dik. Ik denk dat ik het na die 8 weken echo toch echt moet vertellen, zeker omdat ik schooljuf ben, en mensen het gewoon ZIEN! en het koffieprobleem heb ik ook. Brr!
Zo vervelend is dat! En dus aan mijn dochter ook, want ik vind het echt niet leuk als er straks een mama op school zegt: oh wat leuk, jouw mama krijgt een baby he? En zij weet van niksie.... het is nog wel lang wachten, maar oma's verjaardag is een mooi ijkpunt!
Onze ouders weten het al, en een goede vriendin van me.

Hey meiden,

Hoe gaat het?
We hebben gisteren heerlijk gezwommen in ons zwembad met de kids, water was ruim 28 graden.
Is dan ook gelijk afleiding he..........want dat wachten, dat wachten............. Ben zo benieuwd of het klussen ook resultaat heeft gehad, nog een paar daagjes en dan weten we het!!
Mari, waarom krijg je al met 8 weken een echo?

Groetjes Janneke

Mijn ongsteldheid is bijna over. Denk erover om ovutesten te gaan gebruiken, gewoon omdat ik lekker ongeduldig ben. Ook zou het super wezen als ik deze maand zwanger raak, aangezien we dan net op vakantie gaan als ik ongesteld moet worden, maar ja.... We zullen zien, hoop hoop.

Verder heeft mijn oudste dochter de waterpokken. Ze slaat zich er wel goed doorheen, alhoewel ze wel nu zegt: wat doen de plekjes nu toch? Ofwel ze beginnen te jeuken, sneu hoor.

@madelief: aan de ene kant wel fijn dat je nu eindelijk ongesteld bent geworden. Weet je waar je aan toe ben. Hopelijk duurt de volgende cyclus minder lang of ben je zwanger.
@mari. Bedankt voor de glitters. Hap.. ik heb ze net opgevangen !
@ de rest succes met de wachtdagen.

Groetjes mamajo.

Testing, testing 1,2,3 hahaha

Even kijken wat er precies is veranderd aan het forum, die lila en licht paarse kleur is wel rustgevend.
Zal het dan eindelijk zo zijn dat als je iets schrijft het bovenaan komt te staan????

We shall see!!!!!!!!

Terug
Bovenaan