Nieuwe mama's voor derde kindje 2

O meiden ik durf het bijna niet te schrijven omdat ik bang ben dat als ik er teveel aan denkt het toch niet waar is.
Maar normaal begon ik altijd al een paar dagen voordat ik ongesteld moest worden bloed te verliezen.
Verleden maand werd ik het al na 25 dagen maar nu is zondag mijn dag en er is nog niets te zien.
Geen 1 druppeltje.
O,o.o.o. ik ben zenuwachtig het is tenslotte nog geen zondag maar het gaat nu al anders dan de afgelopen maanden.

Ow Bobbian, ik duim voor je! Spannend.
Ik vind het ook heel spannend, want maandag ga ik weer werken, en donderdag wordt mijn zoontje twee jaar, en hebben we de eerste afspraak bij de vk!

Nou meiden ik kon niet wachten met testen, die ene dag tenslotte en 2 ONWIJS DIKKE STREPEN!!!!!!!!!!

YEAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

O als het maar goed mag blijven gaan want ik kan het bijna niet geloven na zo'n zware antibioticakuur.
En vooral omdat je die AB niet mocht gebruiken als je zwanger wilde worden omdat er nog te weinig bekend over was.
Maar ik blijf positief en ga er gewoon vanuit dat de antibiotica geen schade heeft aangericht en dat de zwangerschap mag blijven bestaan

YYEEEEAAAAAHHHH ik ben zo blij.
Als het gaat mag blijven gaan ben ik 2 mei uitgerekend en onze zoon wordt dan 22 mei 2 jaar.
Dus weer een voorjaarskindje.
Meiden a.u.b. duimen dat het goed mag blijven gaan.

Bobbian.. Gefeliciteerd. Geweldig en wat een heerlijke verrassing. Probeer ervan te genieten. Top meid.
@ Janneke, spannend.. wie weet
@ Tess ook voor jou spannende dagen.

Hier gaat alles zijn gangentje. Heb afgelopen 2 dagen ovutesten gebruikt (kon het niet laten) en kennelijk ben ik net te laat begonnen, aangezien gisteren nog een lichte streep was en nu helemaal niets meer. Gelukkig hebben we wel geklust, dus we zullen zien... Ik hoop het zo, want het zou helemaal geweldig met alles uit komen.
Maar ja.. als het zo he-le-maal uit komt, is het meestal niet zo. Wie weet... Mijn nod is 7 sept. Duurt nog even.
Meiden zet hem op.
Groetjes mamajo.

hoi meiden,
bobbian:dat wachten heeft resultaat gegeven,
gefeliciteerd.
ik zit nu ronde 2. de ovulatietest ging mee de koffer in.maar een week testen gaf geen gezichtje,de digitale test van clear blue.
had 2 strepen maar blijkbaar niet voldoende om dat gezichtje te geven.sinds gisteren ben ik gestopt met testen 8 dagen getest.aangezien ik nooit later dan 28 dagen ongesteld wordt.rond de 3 weken of 3 wkn en 3 dgn.
misschien toch geen eisprong gehad?????
weer een teleurstelling,kan niet eens een eisprong vinden.terwijl ik de 10de dag buikpijn heb aan 1 kant.
mijn 1ste 2 zwangerschappen gingen eigenlijk heel snel.hoefde maar te kijken en ik was zwanger.
ik heb 2 jaar geleden een operatie gehad,ik had na mijn plaatsen van mij mirena een cyste ontwikkeld en die bleef groeien,na medicatie en toch last bleef houden van buikpijn hebben ze mij maar onder het mes gegooid.
nu zit me dat niet lekker,zou er toch niks mee te maken hebben.zit er weer geen cyste.
maar ja na 2 ronde ga ik niet naar de huisarts hiermee.
nod dag is 3 september.
gr marjan

Hey meiden,

@ Bobbian; Super meid, van Harte gefeliciteerd, geniet ervan!
@ Mari; hoe gaat het nu?
@Marjan, leuk dat je er weer bent, het is idd te hopen dat het geen cyste is..........
@Mamajo; ben benieuwd dan............
Het is bij ons waarschijnlijk in een heel vroeg stadium mis gegaan, had veel klachtjes, maar ben vrijdag toch ongesteld geworden, althans dat dacht ik maar ik had en heb nog steeds echt weeachtige buikpijn, en er kwam een behoorlijk groot stolsel mee( sorry voor de gore details), echt wel een van een 3 cm doorsnee, dus ja op maar weer naar de volgende ronde........................

Groetjes Janneke

Ps normaal heb ik nooit van die buikpijn en ook niet van die grote stolsels.

He Janneke wat balen zeg.
Wanneer was je NOD geweest dan???
omdat je schreef in een vroeg stadium misgegaan??
Voor ons was het nu dus raak in ronde 7.
Ik merk dus wel hoe ouder ik word/werd hoe langer het heeft geduurd.
Bij onze eerste zoon maar 2 maanden, bij de tweede 5 maanden en nu dus 7 maanden.
Ik ga zo nog even goedkope zwangerschapstesten scoren op internet want dit is tenslotte de laatste keer dat ik kan testen voor een zwangerschap haha.
Het liefst zou ik elke dag een test willen doen zodat ik mij niet hoef te knijpen haha, is ook minder pijnlijk zo'n test dan knijpen haha.

Terug
Bovenaan