Nieuwe mama's voor derde kindje deel 3!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Bij deze een nieuwe topic geopend, want we gaan weer zo ver weg!!
Hier nog steeds op het wachtbankje, volgende week woensdag moet ik ongesteld worden, of eigenlijk niet dus! hihihi
@ de zwangere dames onderons; hoe voelen jullie je?
Zou idd wel gaaf zijn he Bobbian, als mamajo en ik nu ook nog zwanger zouden zijn, beleven we de zwangerschap echt met elkaar.
Zullen we anders een besloten hyve opzetten, dat is misschien makkelijker als zo.
Laat maar even weten wat jullie daar van vinden..............

Groetjes Janneke

Hoi!

Ben inmiddels bij de gyn geweest. Het is nog zo pril dat er nog niets te zien was. Nou ja, wel verdikt baarmoederslijmvlies, dus 'er is duidelijk iets gaande', zoals hij zei. Over twee weken terugkomen.
Ik vind het toch wel weer erg spannend. Ik heb een aantal dagen duidelijk mijn onderbuik gevoeld en was af en toe een heel klein beetje misselijk. Vandaag heb ik niets gevoeld en dan denk ik 'o jé'. Ik probeer mezelf maar voor te houden dat ik erg druk ben geweest.

Overigens Janneke, hoe heette dat ook al weer, wat jij jaren geleden had? Toen werd je toch niet ongesteld? Want de gyn denkt dat ik dat ook heb. Het kan alleen niet onderzocht worden (en dus definitief gediagnosticeerd) tijdens zwangerschap.
Ik duim heel hard voor je meid, het zou zo super zijn als jij nu ook zwanger zou zijn!!!! ****** ******* ***** ****** ******* *******
En als mamajo dan zwanger blijkt op vakantie, dan zijn we rond (letterlijk en figuurlijk, hahahaha!), toch?

Een besloten hyve klinkt prima, maar ik heb er totaal geen ervaring mee. Hoe werkt dat dan?

Hey meiden,

We staan al weer op pagina 2, maar is in ieder geval dichterbij toch?
@Tess; Was het PCO-syndroom, maar gelukkig is het bij mij weer zelf op gang gekomen, anders had ik aan de clomid gemoeten.
Maar even over hyves, heb je hyves?
Laat dat maar hier ff weten, en anders kun je een profiel aanmaken. Ik vind hyves zelf helemaal top, gezellig kletsen met mensen in je vriendenkring die je minder ziet, zo houd je toch contact, ook staan er bij mij foto's op van ons gezin, maar wel helemaal afgeschermd natuurlijk!
Verder hoop ik ook van harte dat ik zwanger ben, maar aafwachen he......... ben benieuwd hoe het over twee weken is Tess, duim voor je dat alles goed zit.

Groetjes Janneke

Nou meiden, daar ben ik weer eens.
Terug van vakantie enn... helaas niet zwanger. Ik werd ongesteld op de dag van vertrek, grrr. Had het niet echt verwacht, want het past totaal niet bij mij dat ik zomaar over tijd ben. Maar goed, jammer genoeg niets aan te doen en was ik gezellig (not) bijna de hele vakantie ongesteld.
Dus op naar ronde 3 geloof ik.
Maar goed nieuws voor de andere meiden
@ Tess: gefeliciteerd met je zw.schap. Geniet ervan. echt heerlijk
@Mari. Top dat de echo goed was.
@Janneke. Hopelijk heb jij deze ronde meer geluk en word je lekker niet ongesteld.

Ik heb nu even geen idee wanneer nu mijn nod is. Zal zo rond ehmm.. 8 oktober zijn, geloof ik. Maar ja.. als ik zomaar weer een andere cyclus heb, tja..
Nu ja. hopelijk wordt ik zowiezo voorlopig niet meer omdat ik zwanger straks ben. Hoop, hoop.
Succes allemaal en de zwangere onder ons... Geniet ervan
Gr. mamajo

Nou meiden, daar ben ik weer eens.
Terug van vakantie enn... helaas niet zwanger. Ik werd ongesteld op de dag van vertrek, grrr. Had het niet echt verwacht, want het past totaal niet bij mij dat ik zomaar over tijd ben. Maar goed, jammer genoeg niets aan te doen en was ik gezellig (not) bijna de hele vakantie ongesteld.
Dus op naar ronde 3 geloof ik.
Maar goed nieuws voor de andere meiden
@ Tess: gefeliciteerd met je zw.schap. Geniet ervan. echt heerlijk
@Mari. Top dat de echo goed was.
@Janneke. Hopelijk heb jij deze ronde meer geluk en word je lekker niet ongesteld.

Ik heb nu even geen idee wanneer nu mijn nod is. Zal zo rond ehmm.. 8 oktober zijn, geloof ik. Maar ja.. als ik zomaar weer een andere cyclus heb, tja..
Nu ja. hopelijk wordt ik zowiezo voorlopig niet meer omdat ik zwanger straks ben. Hoop, hoop.
Succes allemaal en de zwangere onder ons... Geniet ervan
Gr. mamajo

Hey meiden,

@Mamajo; goh, wat rot dat je niet zwanger bent, ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat je het wel was.......
Ook shit dat je nu in de vacantie de rode duivels op bezoek had, hopelijk meer geluk in de volgende ronde!!
Mamajo, wat vind je van een besloten hyve, laat je het even weten, dan weten we dadelijk of we er een op moet gaan starten of niet...............
Verder hier nog geen klachtjes, dus ik zal wel niet zwanger zijn..............
Hoe gaat het verder met jullie?

Ik moet maandag met mijn zoontje naar de uroloog, moet waarschijnlijk geopereerd gaan worden, althans volgens dee kinderarts, dus ben benieuwd.................

Groetjes Janneke

Hoi Janneke
Ik ben niet zo van het hyves. Snap er weinig van en wil het ook niet echt snappen. Ik heb al wel een keer ingelogd, maar die naam vind ik niets. Voor mijn werk wil ik er weer niet op met mijn echte naam, en hoe het anders kan weet ik ook niet, vandaar.
Maar goed, ook ik baal wel dat het niet raak was.
En had je de andere keren wel klachten dan?

Succes met de uroloog voor je zoontje. Waarvoor moet hij heen?
Gr. mamajo.

Hey Mamajo,

Je kunt ook een fictieve naam gebruiken, dat je hem alleen voor de hyve gebruikt en verder niets mee doet, maar het moet natuurlijk niet he, maar ik dacht misschien is het wat makkelijker als op het forum.
Hmm, had ik de andere keren wel klachten, dat weet ik eigenlijk niet meer, raar he, dat je dat zo gauw vergeet............
Waarschijnlijk is het voorhuidje van mijn zoontje te nauw, dus gaat hij besneden worden.

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan