Nieuwe mama's voor derde kindje deel 3!!

hoi janneke,
hou oud is jouw zoontje????
ik ben ook bij de uroloog geweest maar moest nog even afwachten.misschien krijgt hij de kans dat het lichaam toch zelf nog doet.tenzij hij ontstekingen gaat krijgen,maar tot nu toe gaat het nog goed.lijkt nu wel of het al wat ruimer is geworden.
hij is 3 jaar.
gr marjan

Hey Marjan,

Hoe is het?
Onze zoon word in november 2,5 jr, de uroloog heeft vandaag gekeken, en het is echt te nauw, dus hij word 5 oktober al geopereerd.
Soms helpt een creme ertegen, maar in ons geval ook niet, dit hebben we namelijk al geprobeerd, helaas zonder resultaat. Ach ik troost me maar met de gedachte dat zoveel jongetjes besneden zijn.

Groetjes Janneke

Hoihoi,

Mamajo, wat jammer! Ik was er eigenlijk al een beetje vanuit gegaan dat je zwanger was.... Hopelijk lukt het de volgende ronde!

Janneke, hoe is het nu met jou? Je hebt vandaag toch je NOD? Ik ben zo benieuwd! Met je zoontje komt vast goed. Inderdaad, zoveel jongetjes zijn besneden!

Hier verder weinig te melden. Ik ben geloof ik pas echt overtuigd als ik op de echo een kloppend hartje zie. Nog een week wachten! Zo zie je maar, ben je zwanger, zit je nog in de wachtkamer, hahahaha! Kopje koffie meiden?

Groetjes,
Tess

HOi
Goed voor de tweede keer een bericht typen, grr.

@tess. Ja ook ik had het stiekem wel gedacht, maar helaas... Heb nu wat kramp in mijn buik, gooi er straks even een ovutestje er tegen aan.. Wie weet?
@ janneke: Vandaag je NOD? Spannend.. Ik hoop het voor je.

Heb vandaag lekker mijn haar eraf geknipt. Heerlijk. Eens in de paar jaar knip ik het weer helemaal af. Ben er helemaal happy mee.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Gr. Mamajo

Mamajo, jammer! Nieuwe ronde..maar dat duurt dan weer zo lang.
Tess, ik herken je gevoel. Had ik na die echo van 6w5d. Er zat iets, en er klopte een hartje (dat was echt wel moedgevend)
Maar nu duurt het wachten weer lang. Ben komend weekend 11 weken.
En de hele wereld weet het nu.

Het lijkt mij erg leuk om als groepje verder te gaan, ook degene die hier zijn, en nog niet zwanger zijn.
Ik heb al twee jaar contact met andere meiden van Caspers geboortemaand. We hebben een forum aangemaakt, en posten hier elke dag. Ook houden we 1a2 keer per jaar meetings. Erg leuk, ik denk dat dit ook kan uitgroeien tot iets dergelijks.
De mogelijkheden zijn meer dan alleen hyves. Maar veel fora kun je niet goed afsluiten, en dan kunnen niet leden meekijken en foto's zien. Dat is wat minder prettig.
Ik heb overigens wel hyves.

Dames in de wachtbank, succes, en veel klusplezier voor de anderen ;)

Hey meiden,

Nou helaas niet zwanger, ook nog niet ongesteld, ik word niet goed van die cyclus!! Het schuift elke maand 1 of 2 dagen op.......... dus ik zit dadelijk gewoon weer op 5 weken. Dus maar weer op naar de volgende ronde, baal er best van..............

Mari; ik denk dat dat ook wel kan uitgroeien tot.......... ik vind het ook best wel typisch, meestal ben ik een meelezer ipv een schrijver.........
Maar laat maar weten wat jullie willen dan kunnen we kijken wat we doen. Maar net wat je zegt, dan is het allemaal wat meer prive.

He Meiden, i'm back in town and glad to be home.
Jeetje we hadden gisteren in het vliegtuig een blikseminslag, nou ik kan je vertellen dat ik dacht dat er iets explodeerde en dat we dood zouden gaan.
Je begrijpt dat ik dus voorlopig niet meer in een vliegtuig stap.
Iedereen in het vliegtuig gilde en pas na 10 min !!!!!! zei de piloot dat het een blikseminslag was geweest (hij moest natuurlijk eerst alles checken)
We waren net aan het opstijgen in de wolken dus je ziet ook helemaal niets.
De vakantie was leuk maar we zijn allemaal onwijs ziek geweest, ik heb zo verschrikkelijk overgegeven van 1 of ander virus dat ik alleen nog maar gal spuugde en nog bleef overgeven.
Het weer zat zo als verspelt ook niet echt mee, maar het hotel was onwijs mooi en leuk voor kinderen.
Maar we zijn dus weer blij dat we thuis zijn.
Zo naar voor de echo, even kijken of 2 mei klopt.
Ik ben ook niet van de hyves, zit er niet op en wil er eigelijk ook niet op.
Weet iemand niet hoe je een forum moet aanmaken
ik hoor het wel.
Meiden ik moet nog even bijlezen maar ben snel weer van de partij, moet eerst even de rotzooi hier opruimen en wasjes draaien haha.

Hey Bobbian,

Welkom terug!! Wat naar dat jullie allemaal zo ziek zijn geweest! En met die blikseminslag zal wel eng zijn ja, moet er niet aan denken..............
Mbt hyves, dan doen we dat denk ik maar niet, maar ik weet eigenlijk niet hoe je een forum aan moet maken, dus als iemand het wel weet dan laat het idd effe horen dan kunnen we er 1 aanmaken dan is het ook allemaal wat meer prive he.
Bobbian, laat je nog even weten hoe je echo was?

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan