A
Anoniem
Guest
hoi bobbian:
dat was schrikken in het vliegtuig.
wij hadden paar jaar terug.komen we daar aan is er een vliegtuig neer gegaan was ons maatschappij,moesten wij paar dagen later nog door vliegen,ja hoor wij zaten bij de deur,allemaal mensen kijken bij die deur.kasten gingen te keer.poepte zo wat in me broek.hoe was de echo.
geeft je beetje rust??? als alles goed is.
janneke: bij mij was me zoontje ook 2,5 jaar maar gelukkig gaat het nu goed.hij is 3 jaar geweest en lijkt erop dat het toch zich gaat herstellen.
jammer jij mag voor de volgende ronde.
zaterdag is me nod dag.
nooit zo zenuwachtig geweest.
vanavond werken en morgen dagdienst daarna op naar de kapper,dus dan gaat de tijd lekker hard.
zaterdag ook dagdienst,als ik thuis kom en ben niet ongesteld ga ik testen.
op heb ook op het oude forum gezeten met me zwangerschap van me 2 kids.
bij de 1ste kwam iemand tegen,hadden veel gemeen samen,jammer wonen we ver van elkaar.
net zo oud,allebij in de zorg,kids zijn net zo oud.echt maf.
bij de 2de kwam ik de ex van me man tegen op het oude forum,en ja hoor en zijn zelfde dag bevallen van een jongen.heb nu contact met haar.
gr marjan
gr marjan
dat was schrikken in het vliegtuig.
wij hadden paar jaar terug.komen we daar aan is er een vliegtuig neer gegaan was ons maatschappij,moesten wij paar dagen later nog door vliegen,ja hoor wij zaten bij de deur,allemaal mensen kijken bij die deur.kasten gingen te keer.poepte zo wat in me broek.hoe was de echo.
geeft je beetje rust??? als alles goed is.
janneke: bij mij was me zoontje ook 2,5 jaar maar gelukkig gaat het nu goed.hij is 3 jaar geweest en lijkt erop dat het toch zich gaat herstellen.
jammer jij mag voor de volgende ronde.
zaterdag is me nod dag.
nooit zo zenuwachtig geweest.
vanavond werken en morgen dagdienst daarna op naar de kapper,dus dan gaat de tijd lekker hard.
zaterdag ook dagdienst,als ik thuis kom en ben niet ongesteld ga ik testen.
op heb ook op het oude forum gezeten met me zwangerschap van me 2 kids.
bij de 1ste kwam iemand tegen,hadden veel gemeen samen,jammer wonen we ver van elkaar.
net zo oud,allebij in de zorg,kids zijn net zo oud.echt maf.
bij de 2de kwam ik de ex van me man tegen op het oude forum,en ja hoor en zijn zelfde dag bevallen van een jongen.heb nu contact met haar.
gr marjan
gr marjan