Nieuwe mama's voor derde kindje deel 3!!

hoi bobbian:
dat was schrikken in het vliegtuig.
wij hadden paar jaar terug.komen we daar aan is er een vliegtuig neer gegaan was ons maatschappij,moesten wij paar dagen later nog door vliegen,ja hoor wij zaten bij de deur,allemaal mensen kijken bij die deur.kasten gingen te keer.poepte zo wat in me broek.hoe was de echo.
geeft je beetje rust??? als alles goed is.

janneke: bij mij was me zoontje ook 2,5 jaar maar gelukkig gaat het nu goed.hij is 3 jaar geweest en lijkt erop dat het toch zich gaat herstellen.
jammer jij mag voor de volgende ronde.

zaterdag is me nod dag.
nooit zo zenuwachtig geweest.
vanavond werken en morgen dagdienst daarna op naar de kapper,dus dan gaat de tijd lekker hard.
zaterdag ook dagdienst,als ik thuis kom en ben niet ongesteld ga ik testen.

op heb ook op het oude forum gezeten met me zwangerschap van me 2 kids.
bij de 1ste kwam iemand tegen,hadden veel gemeen samen,jammer wonen we ver van elkaar.
net zo oud,allebij in de zorg,kids zijn net zo oud.echt maf.
bij de 2de kwam ik de ex van me man tegen op het oude forum,en ja hoor en zijn zelfde dag bevallen van een jongen.heb nu contact met haar.

gr marjan

gr marjan

He mamajo, balen zeg dat je weer een maand moet wachten en ook voor jou jannetje, zo weet je niet waar je aan toe bent.
Vandaag dus de echo gehad, zag er allemaal goed uit, het echoburo kwam uit op 30 april.
Ben dus benieuwd wat de verloskundige morgenochtend aan gaat houden of dus die 30 april of 2 mei, scheelt natuurlijk niets maar het gaat tenslotte wel om of je verteld begin mei of eind april (klinkt weer dichterbij haha)
Wel is het zo dat ik zelf 29 april jarig ben, dus........
Wat ik zelf wel mooi vind is dat ik mij zo druk maakte over mijn leeftijd.
Wilde eigelijk voor mijn 36ste bevallen, nou wie weet kan dat dus nog als ik eerder zou bevallen want ik wordt dus in 2010 36 jaar.

hey bobbian,
wat leuk dat alles goed was.
ik denk dat ze 2 mei aanhouden ze houden die datum aan tenzij het meer dan 7 dagen is.
het kan alle kanten op.
voor of na je 36ste.
oh ik zie dat je vandaag naar de verloskundige moest.
en ????
ben beetje in de war met de dagen.

is een hyves aangemaakt dan?????
ik heb hyves !!!!

gr marjan

He meiden,

De verloskundige houdt 30 april aan, dus klinkt alweer een maand (haha) dichterbij.
12 oktober heb ik de combinatietest, met een week krijg je de uitslag en daarna kunnen we het aan iedereen gaan vertellen.
Mijn moeder denkt dat het vast voor mijn verjaardag komt omdat ik mij zo druk maakt over mijn 36ste.
Hoe gaat het verder met iedereen???

Hey meiden,

Ik kan wel janken!! Zit al op dag 36 en nog steeds geen ongesteldheid te bekennen!! Ben zo bang dat het weer richting PCO gaat.............. en dat we een derde kindje op onze buik kunnen schrijven........
Ik wou dat ik gewoon ongesteld werd, dan konden we op naar een nieuwe ronde, zo weet ik het ook niet meer!
Sorry voor het neerslachtige verhaal!!
Hoe gaat het met jullie verder?
Hey Bobbian, is kei fijn dat het allemaal goed is he!!

Groetjes Janneke

Dag is balen, Janneke. Maar je kunt niet zwanger zijn??? Heb je getest?
Hier ben ik bezig met ovutesten, maar ik heb nu al 3 dagen een lichte streep, die dus maar niet dikker wordt. Beetje raar toch? Dat zou dan toch wel een keer moeten gebeuren.
Ze zijn nu op, dus ik zie het wel. Zou mooi zijn als ik ze niet meer hoef te gebruiken.
En Marjan, weet je al wat meer??
Ben benieuwd.
@ Bobiaan. Mooi dat het eerder is, klinkt zeker beter.
Gr. mamajo.

Hey Meiden,

YAHOO, ik ben ongesteld geworden, ik wist niet dat ik zo blij kon zijn met mijn menstruatie, was zo bang dat het weer de verkeerde kant uit zou gaan! En ben zo blij dat mijn lichaam gewoon functioneert!!
Alleen het vervelende is nu wel dat ik dadelijk mijn nod op vacantie heb, het zou mooier zijn dat ie dan gewoon wegbleef omdat ik zwanger zou zijn, maar dat is nog effe afwachten................. Op naar de volgende ronde!!
En hoe gaat het met jullie allemaal?

Groetjes Janneke

He Janneke, toch fijn dat je ongesteldheid gekomen is, weet je tenminste waar je aan toe bent en tuurlijk wordt je niet ongesteld op je vakantie, je raakt gewoon ook zwanger!!!!!!
Goede reden voor veel klussen haha.

Terug
Bovenaan