Nieuwe mama's voor derde kindje deel 4!

Hey meiden,

Hier zit ik nog steeds op het wachtbankje, zou het zaterdag moeten worden.............. ik heb nu wel klachtjes die ik normaal voor mijn nod niet heb, maarja op een gegeven moment hoop je natuurlijk ook heel erg.............We zien wel........
@ Mamjo, ik hoop met je mee!
@ Bobbian, alweer 14 weken, wat gaat dat snel he!
@ Marjan, hoe voel je je verder?
@ Tess, hoe gaat het met je?
@ Mari, hoe gaat het met je bekken?

We zijn gisteren naar het zkh geweest, hebben daar goed nieuws gehad, manlief word in januari geopereerd, en dan gaan we hopelijk de goede kant op met zijn lopen

Groetjes Janneke

Fijn Janneke dat je goed nieuws voor je man gekregen hebt.
Ik duim voor je dat je het niet wordt zaterdag!!!

Hoi Janneke
Heerlijk dat jullie goed nieuws hebben gekregen voor je man. En .. weet je al wat? Vandaag was je NOD toch?
Ik ben nieuwsgierig..
Gr. Mamajo

Hey meiden,

Vrijdag had ik een positieve test in handen, maar gisteren en vandaag harstikke negatief, dus of ik word ongesteld of het is weer mis, maar hier nog steeds geen rode duivels te bekennen, ik ben bang dat ik toch weer richting PCO ga........... dus komende maand ga ik me ook toeleggen op het afvallen, want dat heeft de vorige keer ook goed geholpen, toen kwam gauw genoeg mijn cyclus weer terug op gang. En als dit niet het geval is dan moeten we er misschien toch rekening mee gaan houden dat er een derde kindje er voor ons niet inzit.........
Nu gaan we maandag lekker op vacantie en probeer ik het even van me af te zetten.
Alleen zal ik er wel veel mee geconfronteerd worden want de vrienden waar we mee gaan, zij is net zwanger nu, en natuurlijk ik gun het hen van harte, maar ik had het voor ons ook zo gegund..........

Hoe gaat het verder met de andere meiden, want het is hier de laatste tijd zo rustig?

Groetjes Janneke

hoi janneke,
he balen ik dacht jij komt met goed nieuws.
lekker even met vakantie,toch een fijne vakantie toegewenst.
hier gaat alles zijn gangetje.zolang ik blijf eten gaat het goed.haha
ben alleen onwijs moe.avonddiensten moet ik doorheen slepen.aantal collega´s wel al verteld.het vallen van onze cliënten en echt dagelijkse werk geworden.dus morgen hoop mijn teamcoördinator te zien en dingen af te spreken.a.s donderdag heb ik bhv bedrijfshulpverlening,mijn collega vertelde dat je bepaalde brandblusser niet mag gebruiken.dus moet ik het wel vertellen.
ben toch wel blij mee dat aantal collega´s het weten die houden nu rekening met me.19 nov naar de verloskundige en 4 dec om de echo.
gr marjan

Hè Janneke, wat jammer en wat raar. Eerst wel een positieve en nu niet meer?? Bijzonder hoor. Hopelijk gaat het afvallen dan wel positieve vruchten afwerpen (op meerdere vlakken!). Succes.
Hier is de NOD vanaf woensdag of later, aangezien ik 1x een cyclus had van 30 dagen. Voel me wel af en toe minder lekker, maar ook weer niet noemens waardig. Zal vast psychisch zijn, aangezien ik ook weer een puistje heb ontdekt die ik meestal krijg als de NOD nadert.. Dus ik zal wel weer ongesteld worden, helaas. Maar toch blijf je hoop houden...
Lekker dat het met de andere zwangere goed gaat, keep up the good work!
Gr. Mamajo

He Janneke wat balen zeg, hopelijk kun je toch van je vakantie genieten.
Succes met het afvallen.
Hoe oud ben je als ik vragen mag omdat je zegt misschien moeten we een derde kindje toch uit ons hoofd laten gaan, gaat je leeftijd al meespelen???

Hé meiden.
Vandaag had ik ongesteld kunnen worden, maar tot nu toe niets. Maar morgen kan het ook nog en andere dagen uiteraard ook wel. Kortom.. afwachten maar, kopje thee??
Verder ben ik wel nieuwsgierig of Janneke al wat meer weet, maar die is nu lekker op vakantie.
Hopelijk mogen we ons beiden bij de zwangeren voegen!
Verder een hoop druktes. Mijn oudste dochter wordt dit weekend 3, maar helaas is de oma van mijn man overleden. Daarom hebben we haar verjaardag maar naar zondag verplaatst. Is voor iedereen leuker en zij heeft het toch niet in de gaten. Moet nog het eea voorbereiden voor haar.

Gr. mamajo

Terug
Bovenaan