Nieuwe mama's voor derde kindje deel 4!

Helaas... vanmorgen wat bloed gesignaleerd. Balen, balen, balen. Weeeeer een ronde verder, grr... Gelukkig heb ik twee kinderen die mij lachend stonden aan te kijken, toen ik ze uit bed haalde, dat haalt me dan weer uit mijn dip.
Mamajo

Tuurlijk is dat zo mamajo maar je wilt zo graag een derde dat het gewoon elke keer weer balen is als je ongesteld wordt!!!!
Fijne verjaardag toegewenst van het weekend met je dochter.

hoi mamajo,
ik dacht nou daar komt het,nod
niet dus,balen zeg.
ten eerst gecondoleerd en alvast gefeliciteerd met je dochter.raar die zin,maar het is zo..

ik wordt steeds vermoeider.
zelfs kleine dingen wordt al te veel.
had bedrijfshulpverlening succes.we hadden eergisteren stroom storing gehad dus gisteravond alles weer in orde gezet maar tijdens me wekker zetten had ik mijn klok uur vooruit gedrukt.oeps was dus al half 7 me bed uit.was al aangekleed en wel beneden en dochter uit bed gehaald.wat gek de buren zijn nog thuis ga gek he!!!! als het half 7 is.
gelukkig ben ik het weekend lekker eens vrij.
ben blij als ik weer door die periode ben..
gr marjan

balen mamajo en janneke! Ik duim voor jullie dat het volgende ronde raak is. Zo leuk als we allemaal in 2009 nog zwanger zijn!
Marjan, gefeliciteerd! Sterkte met de vermoeidheid. Ik heb duidelijk weer meer energie. Dat wil zeggen: ik val in plaats van 7 uur om 9 uur op de bank in slaap, hahah! En ik lig vaak vanwege mijn bekken. Ik ben nu halve dagen aan het werken en lig dan in mijn bed 's middags. Heerlijk, dat doet me erg goed! Mijn zoontje is dan nog bij de oppas, dus heb ik er echt profijt van. Als ik mijn dochter van school ga halen, haal ik hem gelijk ook op.

Ik ben een poosje niet online geweest.
Ik ben nl vorige week verschrikkelijk verkouden geweest en had het heel benauwd met hoesten. Ik heb dus nu besloten dat ik toch een inenting ga halen voor de mex griep. Ook al vind ik het doodeng voor de baby.
Mijn zoontje van 2 mag ook, ivm zijn stofwisselingsziekte.
Ik ben nu 17 weken zwanger, het gaat echt hard.
Onze verbouwing is klaar. Nu is mijn man flink aan het klussen, de nieuwe slaapkamer verven etc.
En een nieuw bedje voor mijn peutertje... zo leuk!

hoi mari,
dank je.
ja ik kan de hele dag geeuwen.
waarom werk jij halve dagen wegens je bekken???
dat geef me hoop nog 2 weken voor mij dan.hoop dat ik dan ook meer energie heb.
zie er zo tegen op morgen weer late dienst.
me maag begint nu ook op te spelen,geen honger,zwaar gevoel.of bal in me maag ligt.
kan nog eten.gelukkig blijf het wel zitten.
hoop dat die andere idd ook in 2009 zwanger worden.
leuk dat verbouwen.me man is van de week begonnen met voorstrijk en van de week gaat de 2de laag erop.volgende week wordt er een muur geplaatst en deur.op zolder een slaapkamer maken.
over paar maanden gaan we verven etc.we hebben alle tijd,maar dit zat al in onze planning.
maar jij kan al lekker door gaan.alweer 17 weken.
4 dec gaan we voor de eco,als die maar alvast hebben gehad,ben je over grote stap gemaakt.
gr marjan

Ook wij hebben een begintje gemaakt, we hebben een commode en ledikant op de kop getikt voor 75 euro.
Goede stevige kwaliteit alleen moet het nog even overgeschilderd worden want degene die het gedaan had, kon dus echt niet schilderen, allemaal druipers.
Mijn schoonvader gaat alles schuren en verven voor ons dus dat is fijn.
Ook ik ben alweer 15 weken en mag 18 nov. weer naar de verloskundige en in de week van 8 dec mag ik voor de 20 weken echo, mag deze week even een afspraak maken.

hoi bobian,
wil je weten wat het word??
ik ga 19 nov voor het eerst naar de verlosk en 4 dec voor de 1ste echo.
maar dat is echt een koopje zeg!!! goed zeg.
sinds het weekend ben ik nu beroerd aan het worden,krijg geen hap eten erin.snel buiten adem.dood moe.heb even staan strijken,maar doe het in 2en wat ben nu al moe.gatver.ik wil zo veel maar het komt er niet uit.zullen jullie herkennen.
op me werk weten ze het al.kan beter een kamertje nemen op me werk,ik vergeet ook alles.wordt ik ook verzorgd hahah.
gr marjan

Hey meiden,

I'm back in town!!!
Een heerlijke vacantie gehad.......... nog steeds niet ongesteld geworden, dus ik dacht ik gooi er vanmiddag voor de zekerheid nog maar een testje tegenaan voordat ik naar de dokter ga, en wat denk je, er staat gewoon een streep, alleen hij is wel heel licht, dus ik heb er eerlijk niet zo veel vertrouwen in, ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er van moet denken, eerst een pos. test, toen een paar neg. en nu dan weer positief.........raar toch?
Maarre hoe gaat het verder met jullie allemaal?
ga gauw stoppen, moet nog van alles doen, zijn vanmiddag pas teruggekomen namelijk.

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan