Nieuwe mama's voor derde kindje deel 6

Hallo allemaal
Ik ben ook nieuw, wij hopen op een derde zwangerschap, net met de pil gestopt en nu maar klussen! Wij hebben twee zoontjes van 5 en 3 jaar.

hoi Linda
Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen. Ik heb inmiddels 2 dochters van 3 en 1,5 jaar. Volgende week vrijdag mijn NOD.
Gr. mamajo

mamajo, volgens mij heb ik je wel eens getroffen op het forum mama's najaar 2006. Leuk hier nog meer mama's te treffen die graag een derde kindje willen! Weet niet precies wanneer mijn NOD is, denk ong 3 febr.

Welkom Nancy en linda,

ik ben er volgens mij als laatste bij gekomen.Ik ben nu 19 weken en 1 dag en krijg volgende week de 20 weken echo.Ik heb 2 zoontjes van 61/2 en bijna 4.
Bobbiaan gefeliciteerd met je nichtje.Leuk zon kleintje he.
Jannetje,Jammer dat het weer niet gelukt is.Weer een maand wachten.
Voor de rest ik duim voor jullie allemaal.Er waren er toch al wat zwanger(,zelfs bijna uitgeteld dacht ik)waar zijn ze gebleven??????
Met mij verder alles goed behalve de zere rug en bekken dan.

Groetjes Sandra,

Mijn NOD nadert wederom... ik heb mij de afgelopen dagen stoer voorgedaan dat ik deze maand toch niet zwanger ben geworden en dat komt ook een beetje door mijn oudste dochter Zij zei afgelopen weekend namelijk dat ze voor haar verjaardag een broertje of zusje krijgt en dat is pas in november... Dus dan niet deze maand, maar de volgende.
Aangezien ik het moeilijk weer voor te stellen vindt dat het toch een keer gaat lukken, ga ik er maar "gemakshalve" vanuit dat het inderdaad niet is gelukt. Tijdens de mogelijke klusdagen hebben we namelijk ook niet heel veel geklust.. Ik te moe of manlief druk.
Maar goed, zoals ik al schreef. Hij nadert weer en toch... weer die hoop, grrrrr. Ik baal er van, maar tegelijkertijd hoop ik het natuurlijk wel heel erg..
Nou ja, nog een paar dagen weten we weer meer.
Lieve groetjes mamajo.

Nou mamajo, ik hoop zo voor je dat je oudste dochter gelijk gaat krijgen.
Ik duim voor je hoor!!!!

Spannend hoor, natuurlijk probeer je jezelf voor te houden dat het weer niet is gelukt want dan kan het alleen maar meevallen toch? Alleen gaat die vlieger helaas niet op en hoop je toch dat je NOD echt je NOD is en je dus niet ongesteld wordt, ik heb dat ook! Mijn NOD zal denk ik 3 febr zijn. Heb nu sinds zondag last van licht bloedverlies, maandag was het weg en gisteren een beetje bloedverlies en vandaag ook, het is alleen wel erg weinig om een menstruatie te noemen, erg verwarrend want is het nu een vervroegde menstruatie (ontpillen) of is het een innestelingsbloeding? Tja, ook ik moet nog even geduld hebben. Ik duim ook voor je mamajo.......

Vind het ook weer spannend. Ga zo maar weer eens een toiletbezoek brengen...
Gelijk maar even geweest.. nog steeds niets. Het is alsof ik elke keer weer, als ik op die wc zit, de uitslag van een belangrijk examen krijg.. Hebben jullie ook dat gevoel?
En van dat bloed.. ik had al eerder op je topic gereageerd, ik had het met de zw.scahp van mijn jongste. Toen wist ik dus niet dat ik zwanger was, heb zelfs in die weken nog een tampon gebruikt. Bleek later toch dat ik al 9 weken zwanger was.. Dus wie weet.
Gr. Mamajo

Terug
Bovenaan