Nieuwe mama's voor derde kindje deel 6

Vandaag alweer 2 dagen "overtijd".. Nog steeds niet. Vanmorgen een test gedaan en een hele lichte streep. Je moest goed kijken, maar ja.. ik zag het wel. Ik weet het wel, streep is een streep, maar toch.. Als zondag er nog steeds niets is, gaan we zondag weer testen. Spannend!
Ik heb verder geen enkele klacht, maar dat had ik bij mijn anders zw.schappen ook niet. Wel in de eerste 12 weken, last van bloedverlies, hopelijk blijft het bespaard..
Gr. mamajo

Nog even geen felicitaties hoor.. Behalve voor mijn ega, aangezien die vandaag jarig is, ha,ha

Nou ik zal je nog niet echt feliciteren want ik wacht morgen (zondag) af, maar WAUW!!!!!!! SPANNEND!!!!

YES !!! we konden niet wachten tot morgen, dus net getest.. en hij is positief !! Eerst een wat lichte streep, maar die werd al snel duidelijker. We zijn er alle 2 nu toch echt van overtuigd dat ik zwanger ben. Heb het net voor het eerst hardop gezegd, durfde gisteren niet, ha, ha. Begint tot me door te dringen.
Even uitgerekend wanneer ik uitgeteld ben en dat is 7 okt. Als alles goed mag blijven gaan, maar daar ga ik wel vanuit, anders kan ik mijzelf gek maken.
Van de week even bellen voor een afspraak, ook voor een echo. Wil graag rond de 8 weken, ivm mijn 1e zw.schap die eindigde in een miskraam. Na zoiets, ga je, tenminste ik, niet meer onbevangen de eerste 12 weken in. Maar goed, ik ga er dus wel vanuit dat het goed gaat.
Ik ga lekker genieten en ik hoop dat de rest mij snel mag volgen! Toi, toi
Liefs mamajo

Van Harte gefeliciteerd! geniet ervan!
Ik hoop dat ik je gauw mag volgen, ik word steeds ongeduldiger, en ook verdrietig als het weer niet gelukt is
Hoe gaat het met de rest van de zwangere dames?

He mamajo gefeliciteerd!!!!!! SUPER!!!!!
En Jannetje ook bij jou komt het goed hoor.
2010 wordt echt ons jaar.

Bedankt voor jullie felicitaties. Het is nog onwerkelijk hoor.. Heb alweer zo iets van, of zullen we nog een test er tegen aan gooien. Maar ja.. aan de andere kant, de streep was en is er zeker en ik ben niet ongesteld geworden. 1+1 is nu echt 2 !
Ik hoop dat Janneke en de rest ook snel mogen volgen. Ik houd jullie op de hoogte. Morgen ga ik de vk bellen. Spannend wanneer ik heen mag.
gr. mamajo

Terug
Bovenaan