Afgelopen maandag zei mijn man nog dat hij er vertrouwen in had, en als hij dat zegt... dan is het niet zo. Dus ik al van, nee he...
Gingen we gisteren weer eens van dat gezellig geknuffel, had ik al bloedverlies !! Vroeger dan ik had verwacht, aangezien mijn nod op 4 dec. lag/ligt. Baal, baal, baal.
Vraagt mijn man ook nog (best lief dat hij er ook zo mee bezig is..) of het geen innestelingsbloeding kan zijn. Tja.. natuurlijk hoop ik dat ook, maar mijn gevoel zegt tegen beter weten in. Nee, hoor mijn lijf houdt mij vandaag en waarschijnlijk nog morgen voor de gek om toch weer hoop te krijgen en pas vrijdag gaat het vast lekker doorzetten, blèh .
Baal er van, in theorie zou het hartstikke moeten zijn gelukt, maar ja. dat kennen we wel.
Enige voordeel is dat ik toch nog voor het oude jaar zwanger kan zijn (nieuwe nod is dan 31 dec) en dat ik nu een wintersportvakantie ga boeken.
O, ja.. ik kan nu ook de zolder afschilderen. Waar het allemaal niet goed voor is, snif..
@ bobbiaan, meid wat een toestand. Dat was wel even spannend denk ik.. Hopelijk hoef je idd niet naar het ziekenhuis, toi, toi.
@Marjan, heerlijk alweer op de helft.
@ janneke, wie weet heb jij meer geluk dan ik. We houden de rest wel in spanning hè.
Groetjes