Nieuwe mama's voor derde kindje, deel5

Nou ik ben er nog hoor!!!!
Hier alles goed, vandaag 18 weken zwanger, op naar de 20 wk echo.

nog 2 weken wachten mag je weer.
heb over 1 week de 1ste echo.
is het al zover??? hahaha
gr marjan

Goed idee, weer opnieuw opstarten.
Ik ben inmiddels op het wachtbankje beland. Ben benieuwd of het nu eindelijk eens is gelukt. Het mag wel eens vind ik, bij de andere was ik ook binnen een half jaar zwanger, hoop, hoop.
Vanmorgen was ik ook niet helemaal lekker en gisteren ook. Maar ook heb ik een pukkel, maar dat is wel erg vroeg als dat een teken is van een nadere menstr. Moet nog een week wachten...
En jij Marjan de 1ste echo, spannend.. En inderdaad.. is het al zover??
Lekker bobbiaan dat alles goed gaat, alweer 18 weken, gaat hard.
Fijn weekend
Gr. mamajo

he dames, ik kon berichtje vier niet vinden.
Ik ben op de helft, 20 weken zwanger!
Mijn dochter heeft al sinds zaterdag hoge koorts dus dat is wel wat vermoeiend hier qua nachten.
En ik ben blij dat de storm voorbij is, want ik had er erg last van met fietsen!
Hoe is het met de nog klussende dames onder ons?

Ik kwam er vannacht achter ( lag weer eens wakker) dat ik a.s. dinsdag dat ik voor de 20 wk echo moet, pas 19wk en 4 dagen ben.
Wat idioot zeg dat de verloskundige uitrekende dat ik in week 50 moest de week van 8 dec.
Maar goed maakt vast niet uit voor de echo.
Ik heb zondagavond zo'n verschrikkelijk pijn gehad een bevalling was er niets bij, de verloskundige is nog geweest omdat ik klaagde over een strakke band onder mijn borsten en toen ze kwam lag ik de puffen en de hijgen/kreunen.
Nou zei ze de baby is het niet maar ik ga nu met je naar het ziekenhuis want er gaat iets fout met jou.
Gelukkig zakte het af en kon ik thuis blijven maar de huisarts denkt dat ik een galkoliek heb gekregen, dus galstenen, hoe kom je er aan zeg??!!
Moet morgen voor een echo van mijn bovenbuik om te kjiken of er stenen te zien zijn.
Ik hoop het niet want ik heb echt een extreme fobie voor het ziekenhuis en de gal moet er dan uit.
Wel moet ik dan eerst wachten tot ik bevallen ben maar als ik nog meer van zulke erge aanvallen krij dan moet het wel tijdens de zwangerschap gebeuren (de operatie) anders krijgt het kindje te veel stress van de pijn en van mij.
Dus meiden duimen dat ze niets zien want ik ben zo bang voor een ziekenhuis en helemaal voor een operatie.

Afgelopen maandag zei mijn man nog dat hij er vertrouwen in had, en als hij dat zegt... dan is het niet zo. Dus ik al van, nee he...
Gingen we gisteren weer eens van dat gezellig geknuffel, had ik al bloedverlies !! Vroeger dan ik had verwacht, aangezien mijn nod op 4 dec. lag/ligt. Baal, baal, baal.
Vraagt mijn man ook nog (best lief dat hij er ook zo mee bezig is..) of het geen innestelingsbloeding kan zijn. Tja.. natuurlijk hoop ik dat ook, maar mijn gevoel zegt tegen beter weten in. Nee, hoor mijn lijf houdt mij vandaag en waarschijnlijk nog morgen voor de gek om toch weer hoop te krijgen en pas vrijdag gaat het vast lekker doorzetten, blèh .
Baal er van, in theorie zou het hartstikke moeten zijn gelukt, maar ja. dat kennen we wel.
Enige voordeel is dat ik toch nog voor het oude jaar zwanger kan zijn (nieuwe nod is dan 31 dec) en dat ik nu een wintersportvakantie ga boeken.
O, ja.. ik kan nu ook de zolder afschilderen. Waar het allemaal niet goed voor is, snif..

@ bobbiaan, meid wat een toestand. Dat was wel even spannend denk ik.. Hopelijk hoef je idd niet naar het ziekenhuis, toi, toi.
@Marjan, heerlijk alweer op de helft.
@ janneke, wie weet heb jij meer geluk dan ik. We houden de rest wel in spanning hè.

Groetjes

hoi mamajo,
wat balen zeg dat je nu al bloed verlies heb.
bobbian: succes vandaag in het ziekenhuis
ik heb elke last van me buik.
heb vanmorgen me urine weg gebracht.of het nou het groeien is of blaasontsteking of iets is niet goed.
laat ik bij makkelijke beginnen,urine.
morgen gaan we voor de echo en als dat ook goed is dan is het schijnbaar de groei.
laat je het wel even weten hoe het is afgelopen ben erg benieuwd wat het nou was..
mamajo ga lekker even op de ski.
nu kan het nog.
gr marjan

Terug
Bovenaan