Nieuwe mama's voor derde kindje, deel5

Hey meiden,

Bobbian, fijn dat alles goed is! En wat leuk dat het weer een jongen word.
Marian, een reden om flink te shoppen he whahahah
Mamajo; flink klussen hoor, zodat je het jaar mooi kunt afsluiten.
Tess; hoe gaat het met jou?
Mari; en met jou?
Hier rommelen we nog steeds maar wat aan..........we zien wel. Hebben wel goed nieuws gekregen, Hubbie word in jan. geopereerd en zal dan waarschijnlijk veel beter kunnen lopen.
En Famke word alweer bijna 1 jaar, wat gaat het toch snel he...............

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Janneke

Hoi allemaal,

Ik ben Sandra en 13,5 weken zwanger van de derde.Ik heb twee jongens van 6 1/2 en 3 1/2 .Deze keer ben ik onverwacht zwanger geworden,wandt normaal zwanger worden lukte niet.Ik heb hormonen moeten spuiten om de eitjes te laten groeien en dat heeft bij elkaar 2 jaar geduurt en nu dus een wonder.Ik zou het gezellig vinden als ik met jullie mee zou mogen kletsen.Trouwens alle zwangeren gefeliciteerd en de genen op het wachtbankje succes.

groetjes Sandra.

Ha hoi allemaal!

Bobbian, wat balen van de galstenen. Hopelijk geen nieuwe aanval meer! En alvast gefeliciteerd met je zoon!
Bij ons begin volgend jaar 20 wk echo en wij willen het ook graag weten (ja, ik heb hem overgehaald, hahaha!) Ben benieuwd!
Janneke en Mamajo, ik zit hard te duimen voor jullie!
Marjan, hoe is het met je garderobe? Ik heb nog niet zo gek veel gekocht, vind het lastig iets naar mijn zin te vinden. Wel alvast een winterjas op de groei - een hele wijde dus, hahahaha!
Sandra, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier gaat het nog erg wisselend, ben nog steeds niet helemaal beter en vooral het hoesten speelt me erge parten. Ben zo verschrikkelijk beurs in mijn rechterflank, want ik kan nu natuurlijk niet mijn buikspieren aanspannen tijdens die enorme hoestbuien. Alles knalt als het ware tegen die ribben op. Kan inmiddels ook nauwelijks meer tillen, maar ja, heb natuurlijk wel met name m'n jongste regelmatig te tillen.... Ik hoop maar dat het einde nu in zicht is... Verder alles gelukkig helemaal goed.

Groetjes allemaal!
Liefs, Tess

Hey meden,

Nou, ben ongesteld geworden hoor, nu naar 27 dagen na die wazige menstruatie..............maar ja, aan de andere kant betekend het wel dat ik een esprong heb gehad. we zien wel hoe het gaat lopen........
Nou Tess hoop dat je gauw opknapt, en laat ons weten wat het word he, tenminste als je dat wil.
Welkom Sandra!

Groetjes Janneke

Jammer Janneke dat je ongesteld bent geworden. Helaas op naar de volgende (en laatste?) ronde?? Deze week is het weer eitjes week. Hopelijk word ik door al dit licht met kerst positief ingestraald, ha, ha.
Hoorde vandaag dat ik met oud en nieuw piket moet draaien. Baalde wel, maar dacht ach wie weet heeft het wel een reden en dus denkend dat ik dan mogelijk wel zwanger ben en dus zowiezo niet kan borrelen. Grr.. ik word gek van mij zelf. Met een hoop dingen, denk ik dat er wel een reden achter zit en uiteindelijk is dat natuurlijk weer niet zo. Hebben jullie dat ook (gehad). Ook dat ik nu al bedenk dat als het nu raak is, wanneer ik het dan zou kunnen vertellen. Kortom ik loop dus enorm op de zaken vooruit, wilde dat ik dat kon uitschakelen.

Maar gelukkig is mijn jongste dochter weer oorontsteking vrij en weer erg gezellig. Morgen lekker met manlief uiteten en daarna .... ;-)

Welkom Sandra en gefeliciteerd met deze spontane zw.schap.
Tess vervelend dat je zo hoest, geen mex.griep te pakken? Sterkte in ieder geval en alvast veel plezier met de 20 wkn echo (wat gaat het alweer hard !!)
Iedereen alvast fijne dagen.

Gr. mamajo.

hoi meiden,
eerst sandra: welkom,want is dat een verrassing geweest zeg.als je normaal niet zo snel zwanger werd en hulp afhankelijk was.
voel je verder wel goed ????
meiden me kast begint al vol te lopen,maar ook met gewone kleding dus moet even alles uit zoeken en apart leggen.
ben gisteren weer even langs prenatal gegaan nieuwe spijkerbroek gehaald en shirt.
altijd makkelijk voor onder een vest,voor me werk.
vliegt nu voorbij.volgende week weer naar de verloskundige.
zal eind van het jaar even de site goed in de gaten houden.mamajo!!!!
dus hou ons wel op de hoogte.
en niet ongesteld worden he !!!!
gr marjan

o ja janneke:
ooh moest zoveel bij lezen.
wat een goed begin van het jaar zeg.
dat je man geopereerd wordt..
heel veel succes,hoop dat het vooruit gang wordt.
gr marjan

Meiden, ik duim voor jullie dat het klussen mag lukken en dat het kerstlicht jullie een kindje mag schenken.
Tess wanneer mag je voor de 20 wk echo??
Ik dacht dat je al veel verder was, of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepen.
Sandra wat super zeg dat je spontaan bent zwanger geworden dat voelt dan echt al een kadootje.
Donderdagavond weer naar de verloskundige en de keer daarna zal ze wel 3 keer gaan prikken voor suiker.
Dat heb je he als je over gewicht hebt haha.
De vorige 2 zwangerschappen was mijn bloedsuiker ook gewoon goed dus ik ga er vanuit dat nu ook alles goed is.

Terug
Bovenaan